/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har du hørt om Ædrufanden???
Fra : ticka
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 23-11-03 00:30

De fleste har haft ham på besøg, men de færreste har set ham -
Ædrufanden.
Efter en af de vilde nætter i byen kommer du hjem og vælter i seng -
uvidende om hvad følger...
Pludselig braser Ædrufanden ind i din lejlighed, med hans sædvanlige
kendetegn - en hammer, småpenge og 1/2 liter diesel!

Først tager han alt dit tøj, som du har lagt pænt sammen og smider det
rundt
i hele lejligheden. Herefter lukker han vinduet og giver dig dine sko på
igen, som du ellers havde stillet i entren. Sedlerne i din lomme bliver
byttet ud med småmønter, hvorefter han giver dig et ordentligt gok i nødden
med sin hammer og hælder sin 1/2 liter diesel ned i halsen på dig.

Skulle du være heldig at have fundet den store kærlighed i byen den
aften
eller et uidentificeret objekt, så vær sikker på at Ædrufanden
bytter ham/hende ud med et mindre heldigt tilfælde, som ligner en bøjet
færge i hovedet. Når du vågner viser det sig at han/hun har Thyborøn
dialekt. Jeg har altid vidst at det ikke var min fejl, når disse ting
skete...

Kender du Ædrufanden bedes du kontakte mig, da jeg har en høne at
plukke med
ham! Rygtet siger, at Ædrufanden desuden planter hår på din tunge, et tykt
lag pizzadej på dine tænder og udleverer dit telefonnummer til alle de
grimme og håbløse tilfælde på gaden. Kender I ham????

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 01:04

Det er fandme den bedste beskrivelse jeg nogensinde har læst!!!!!!!!!!! En skam man ikke kan give point modsat, så skulle du have haft nogle...
Og ja, jeg kender ham, og det må ABSOLUT være samme person, fordi han behandler mig nøjagtig ligedan....

Mange tak for et super indlæg...

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 23-11-03 01:06

.har selv haft ham på besøg idag......

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 01:13

så har jeg sgu melidenhed med dig.
Gode råd efter ædrufandens besøg:
børst tænder
drik vand
børst tænder
drik vand
prøv at spise
børst tænder
drik vand
se en åndsvag vidiofilm (eller kik på prøvebilledet) et par timer
børst tænder
gå i seng

Håber det hjælper.............

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 23-11-03 01:16

også nogenlunde den procedure jeg har fulgt............er nået til det sidste punkt!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : webgun

Modtaget 60 point
Dato : 23-11-03 01:53

fed griner!!
respekt for øl og for jan m(øl)by.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-11-03 02:16

ja det blir spændende...tror han blev uden for hoveddøren...eller også er han stadig til den 30 års fødselsdag, jeg lige er gpået hjem fra! Ihvertfald siddder de hårde gutter tilbage og bæller Bailey af sodavandsglas!!!! (ja....jeg bor jo så altså på landet....!!!)

kh Christina

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 08:27
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 08:29
Godkendelse af svar
Fra : ticka

Dato : 24-11-03 23:28

Tak for svaret webgun.