/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Point til Technet...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 345 gange
29 point
Dato : 22-11-03 23:20

Technet, her er de point, som jeg synes du skal have for svaret, for jeg synes også, at du har gjort et flot stykke arbejde...
Hvis du nu bare skriver en kommentar, så kan jeg give dig pointene...

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 39 point
Dato : 23-11-03 00:57

det er helt iorden og jeg takker
det er jo længe siden jeg har været herinde
men er dog standby

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 23-11-03 01:17

Tak for svaret technet...
Selvom detikke var den her, som du hjalp mig med, kan jeg jo godt give dig point her...