/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er det blevet af ?
Fra : ibasa
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 22-11-03 20:52

http://www.kandu.dk/dk/spg/23101.
Det her er et spørgsmål jeg har deltaget i. Hidtil har det figureret i min profil, men nu er det væk. Hvordan er det forsvundet ? Spørgsmålet er, mig bekendt, ikke lukket. Hvem har flyttet det ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-11-03 21:00

Hej Ibsa

Spørgsmålet er der stadig, det er bare røget om på side 3 af ubesvaret spørgsmål, så det er ihvertfald ikke blevet lukket
Hvorfor og hvordan det er forsvundet fra din profil har jeg ingen ide om...

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-11-03 21:12

Kan det være fordi Phil er forsvundet ud af systemet???

ellebye

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 60 point
Dato : 22-11-03 21:19

Det med fluebenet virker ret sandsynligt, for de "tråde" der er i din profil, viser dine enkeltstående abonneringer............så du er sikkert kommet til at fjerne det - eller der har været en fejl på Kandu, så fluebenet slet ikke har været der.........og så er det ikke længere en enkeltstående abonnering

// Toupie

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-11-03 21:20

Det er noget sh*t det her. Spørgsmål i to enslydende tråde. Det kan da godt være at phil er ude, men muligheden for at der er fejl fra min side er skam også til stede Den en af tråden må lukkes for at få noget fornuftigt ud af det her.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 21:29

Jamen Søren det går da godt nok i begge tråde

ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-11-03 22:02

Du har ret Ans

Ibasa, det er egentlig ret nemt at få opklaret.....du er den sidste der er kommet med et indlæg i den omtalte tråd - hvis jeg nu går ind og laver en kommentar til spørgsmålet, burde du få en mail fra Kandu om dette.........hvis du ikke får mail, så er det fordi du har fjernet fluebenet.....og dermed fjernet tråden fra dine enkeltstående abonneringer

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 22-11-03 22:16

Tak for svaret Toupie.Kig i den anden tråd