/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er det blevet af ?
Fra : ibasa
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 22-11-03 20:41

http://www.kandu.dk/dk/spg/23101.
Det her er et spørgsmål jeg har deltaget i. Hidtil har det figureret i min profil, men nu er det væk. Hvordan er det forsvundet ? Spørgsmålet er, mig bekendt, ikke lukket. Hvem har flyttet det ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-11-03 20:51

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg. Det gentager den opfordring der ligger i det første standardindlæg. Såfremt du finder denne henvendelse fornærmende, eller på anden måde føler dig trådt over tæerne, bedes du blot læse dette som en opfordring til at følge uskrevne som skrevne regler.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, også i Cyberspace at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Venlig hilsen fra ibasa
S ren i R skilde

PS LINK VIRKER FINT

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-11-03 20:56

Nej-nej.
Det var vær fra min profil og det er ikke lukket.
Sren i Rskilde

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 22-11-03 20:59

Hvorfor stiller du spørgsmålet 2 gange?
Har du fjernet fluebenet fra det spørgsmål som du tidligere har deltaget i.
Jeg har været ude for det samme.
ans

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-11-03 21:10

ans???????????????????
Hvordan fanden er det muligt at det nu pludselig figurerer 2 gange??? ikke tilsigtet. Det kan da godt være at det der med fluel*rten har drillet.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-11-03 21:12

Hvis det fortsætter koster det en fomue i matadorpenge.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 21:18

Hvem skal så betale de matadorpenge. Jeg ved kun at spørgsmål er forsvundet fra min "profil" når jeg slettede fluebenet. Det var kun for ikke at få flere mails om det spørgsmål.

Det med matadorpengene forstår jeg nu, det er dig der kommer til at betale.

mvh ans

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-11-03 21:18

Så, så, nu ikke drille >ibasa han bor ikke så langt væk fra mig, og det kunne da være at du er lige så flink som ram2 med at forære point væk.

Ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 21:51

Det er sgu da dejligt, at søren gider stille sit sp. to gange
Hmm.. forærer Ram point væk?? - HVOR??

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 21:55

Søren se her http://www.kandu.dk/dk/tip/5499 er det ikke det du har gjort.

ans

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-11-03 22:19

Det ser rigtigt sandsynligt ud. Tip 5499. Den anden tråd er lukket nu.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-11-03 22:20

Sikke noget rod.
Underskrevet
Anonym

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-11-03 22:48

>frida

Og dig som fik pointene

http://www.kandu.dk/dk/spg/25902

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 22:52

*LOL* Det var da ikke Ram han hedder Stalk

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-11-03 23:10

Det var een og samme person, RAM skulle blot af med sit tidligere navn.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-11-03 23:15

Hej i

Det koster dig da ingen point (eller matadorpenge) at
spørgsmålene i din profil kommer og går.

Det er først, når spørgsmålene er blevet lukket,
at du skal betale for at få dem indlemmet i din
historik.

Men det skal du jo, hvad enten de står i din profil eller ej.

PS! Jeg ved godt, det ikke er det, du spørger om, men dét
har Toupie jo svaret på i dubletten af spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-11-03 23:20

PPS! Undskyld, jeg glemte den røde næse.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-11-03 23:28

Når man kan sætte pointene op kan man så ikke også sætte dem ned ?????????

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-11-03 23:40

Nej.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-11-03 00:35

Hej med jer.
Jeg hælder mere og mere til den teori at det er mig selv der på en eller anden måde har klokket i det. Grunden til at det er rart at have det jeg deltager i, stående i min profil er det lynhurtige overblik det giver. Eller er det rigtigt at det er ligegyldigt om det står her eller der.Mon ikke ANS kommer nærmest ? Så vi lukker og slukker. Tavlen viskes ren og er klar til noget nyt. Tak til alle der bar.
Sren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 23-11-03 00:36

Tak for svaret ans. Tak for nu.............