/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
cd covers
Fra : Don_m
Vist : 241 gange
50 point
Dato : 22-11-03 18:12

nogen der ved hvor man kan downloade (købe) cd covers?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-11-03 18:19

Mener du original ?
For ellers kan du jo selv lave dem.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 22-11-03 18:42

Mener du papir, eller plastboksen CDèn er i???
Plastboksene kan du købe i dagligvarehandelen...
(lavprisvarehuse)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-11-03 18:59

Ja tit vil man kunne hente direkte i Windows Mediaplayer, afhængig af hvordan den er sat op. Eller:
http://show.supereva.it/copertine/en/copertine/Audio/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 22-11-03 19:05

Don_m

Her kan du downloade CD covers, men de kan desværre ikke købes de er gratis

http://www.snipers.dk

Mhh.
Wilduhr

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 22-11-03 19:10

www.mega-search.net
www.cd-covers.com
og ellers er der GOOGLE,der er i massevis.Eller på kunstnerens hjemmeside
Mvh Ole

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 22-11-03 19:11

For fanden.......

Læser som en brækket arm....
Så ikke der stod downloade...... Kunne ellers være fint, hvis man kunne downloade fysiske elementer..........
Ordre: DOWNLOAD LIGE 10 TUBORG........

Sorry

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 09:23

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-04 17:38

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest, du har jo allerede mistet dine point.
Der er mange der har dit spørgsmål stående, som ikke kan forstå du ikke lukker det.
Jeg siger ikke at jeg skal have point, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:44

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:45

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-08-04 07:51

Tillykket du er banned.
VH Palle Hansen