/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Vacuum-membran..?(gsx-r 250..)
Fra : a_h_nielsen
Vist : 576 gange
70 point
Dato : 22-11-03 16:31

jeg har en gsx-r 250 fra 91 med 50000 på bagen...men jeg tror, der er noget der ikke er helt i orden med motoren...Den kan ikke køre mere end 150km/t på toppen, og når den har stået et stykke tid i garagen, skal den altid skubbes igang..Endvidere kommer "sparket" først ved 15500omdr/m, hvor den vist skulle komme allerede ved 14000 ved en velfungerende mc af denne slags..er det vacuummembranen mon???og så fald, hvad koster det at få den repareret?
på forhånd tak
ahn

Accepteret svar
Fra : lmolgaard

Modtaget 70 point
Dato : 25-11-03 20:12

Heysa, min gsxr250´er, har haft noget lign. det samme... jeg opdagede at svømmer-nåle og spjældet skulle skiftes da det var slidt MEGET skævt, prøv lige at kigge på det INDEN du smider de 1700-1800 nye membraner koster, du er meget velkommen til at maile til mig hvis du har flere spørgsmål.
Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen