/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hvordan trykker jeg selv på sorte t-shir~
Fra : lasse_b
Vist : 1245 gange
40 point
Dato : 22-11-03 15:47

Hejsa.
Jeg vil gerne i gang med selv at trykke t-shirts. Sorte t-shirts. Det er vist mere indviklet end hvide - der jo kan klares rimelig nemt.

Jeg vil gerne selv have udstyret til det. Ved nogen her, hvad det kræver af film, strygefidus eller? Og også gerne, hvor man skaffer den slags?

Håber på svar...

Lasse

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 22-11-03 19:14

Har lavet udmærkede sorte T-Shirt,med alm printer på det specielle papir ,der stryges på med et alm strygejern.Lavede rundt gult logo vha AVERYS CD etiket og cirkel skrift
Mvh Ole

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 22-11-03 19:21

PS
Husk at spejlvende udskriften
JensOle

Kommentar
Fra : lasse_b

Dato : 22-11-03 19:55

Hejsa.
Tak for dit svar. Lyder rigtig godt.
Hvor finder man det papir henne? Hvad koster det? Og hvad er ulemperne?
Kender ikke rigtig så meget til det endnu.

/Lasse

Accepteret svar
Fra : jensoline

Modtaget 40 point
Dato : 22-11-03 20:32

Boghandleren-Computerbutikker osv.Prisen er HU HA,ca 75 kr for 10 stk A4 her i dk,men jeg køber det i Sverige sammen med printer patroner.Prøv www.inkclub.com,der er det noget billigere. Det hedder T-Shirt transfer paper.
Mvh Jens Ole

Godkendelse af svar
Fra : lasse_b

Dato : 22-11-03 21:16

Jamen så takker, bukker og nejer jeg for et godt, præcist svar...

/Lasses