/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvilket kort til gammel TDC Selector?
Fra : Kongelunden
Vist : 764 gange
220 point
Dato : 22-11-03 14:26

Jeg er i besiddelse af en gammel TDC Selector fra ca. 1998. Jeg bor nu i mellemsverige, hvor jeg har adgang til ComHem (svensk kabel tv). Når jeg tilkobler Selectoren og indtaster de rette setup informationer, samt stopper mit ligeledes gamle TDC smartkort i boksen er der skam signal, men som ventet virker mit abonnement ikke til de fleste af kanalerne.

Derfor har jeg tänkt på at "skaffe" mig et abonnement, og har forsögt med et FunCard v6 hvorpå de rigtige ComHem hex-filer skulle väre på - men alligevel får jeg beskeden at det ikke er et acceptabelt smartkort. Uanset hvordan jeg gör kan jeg ikke få kortet til at virke.

Mine tanker kredser derfor i, om fordi Selectoren er af äldre model at den kun kan acceptere ligeledes äldre smartcards?? Og i så tilfälde hvilke drejer det sig om? Selectoren er en Sagem model.

Hope that anybody out there can help me!!!

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 220 point
Dato : 22-11-03 19:32

Send mig en e-mail på xodeus@gmx.net og luk dette spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : Kongelunden

Dato : 23-11-03 14:30

Tak for svaret xodeus.

Kommentar
Fra : kk1509

Dato : 15-12-03 18:34

Mit gamle selector kort,virker ikke mere, det har ellers kunne opdatere sig selv, når de nye koder kom.
men det er gået helt i sort. er der ikke nogen der kan opdatere dette. eller et nyt kort.
K.k

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 16-12-03 11:36

Desvärre så har TDC skiftet system, hvilket betyder at de gamle kort ikke virker mere - hverken de gamle originale TDC kort eller for den sags skyld pirat-kort

Der bliver dog arbejdet heftigt i kullisserne på at finde en ny lösning, men indtil videre er det udelukkende de absolut nyeste originale TDC kort som virker. Efter sigende kan der måske komme en "lösning" snarligt - måske allerede i starten af den nye år.

Kommentar
Fra : FunTVCard

Dato : 03-03-04 13:43

Som jeg forstår så bliver der arbejdet heftigt om en løsning til "Det nyeste original TDC Kort", men hvornår og hvor kan jeg få fat i sådan et kort..

Jeg var kunde hos TDC indtil jeg opdagede hvor svært det var at slippe af med TDC igen, og hvor mange penge jeg egenlig har lagt ned i TDC´s lomme. Og det gider jeg simpel hen ikke mere...

Så nu håber jeg meget på at "det nye kort" snart vi være til at få fat i... Og vil meget gerne høre fra nogle af jer som har lyst til at hjælpe mig lidt på vejen..

Det er primært til selector eller parabolmodtager jeg er interreseret i...