/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
media player
Fra : frederikshavn
Vist : 536 gange
50 point
Dato : 22-11-03 12:12

kan man fjerne wmp,og hvis man kan,hvordan gør man

Kommentar
Fra : resten

Dato : 22-11-03 12:14

Hvilket system ?

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 22-11-03 12:28

Uanset hvilket system du kører med, så tror jeg det er muligt via kontrolpanelts funktion tilføj og fjern programmer.

Prøv at åbne den, og vælge windows installation. Et eller andet sted der kan du med næsten stensikkerhed finde wmp, så fjerner du blot fluebenet og genstarter maskinen også burde det være væk.

Bemærk, af en eller anden grund spørger Windows måske efter din cd, men det er jo ikke noget problem forhåbentligt.

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 22-11-03 12:29

windows installation hedder det under 98 i XP hedder den add/remover windows components.

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 22-11-03 12:34

Jeg trækker mine foreslag i mig igen, det kan ikke lade sig gøre. Undskyld.

Fandt lige ud af det fordi jeg selv checkede efter, jeg mente nemlig bare jeg blev bedt om at sætte flueben i wmp, da jeg skulle installere windowsXP

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 22-11-03 13:24

Gå ind under Tilføj eller fjern programmer, derefter i Windows-komponenter og vælg Windows Media Player fjern flueben og tryk næste så skulle det gerne være væk.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-11-03 13:46

Den kan ikke fjernes,man kan gå tilbage til en tidligere version,vis man har et gendannelsepunkt fra man indstallerede den version man har i øjeblikket,
det har der været meget snak om ude på nettet, om hvor træls det er at microsoft ikke giver folk denne mulighed,og microsoft undskyldning er,
de siger at winmediaplayer er dybt integrerret i systemet og derfor kan den ikke afindstalleres,efter min mening en dårlig undskyldning,når andre kan lave software der kan afindstalleres igen så kan microsoft også,de giver mulighed for at man kan indstallere andre mediaplayer,men de vil åbenbart gøre alt for at man beholder deres player,den henviser jo også til deres media sider og deres partners sider,det er der jo reklame gysser i plus
software o.s.v o.s.v
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-11-03 13:48

gendannelsepunkt fra før man indstallerede den version man har i øjeblikket

Accepteret svar
Fra : resten

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-03 14:07

Skriv dette i kør/run.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 22-11-03 18:57

Tak for svaret resten.