/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Siger man at tyrkiske kvinder er undertr~
Fra : Ishoey
Vist : 595 gange
1 point
Dato : 22-11-03 07:25

Tyrkisk mand fundet siddende nøgen og i chok på badeværelsegulvet efter 3 år i indespærring

En tyrkisk mand er vendt tilbage til den friske luft, efter at hans kone holdt ham indespærret på badeværelset i tre år.

41-årige Orhan Babutcu blev reddet fra hustruen, da naboer varskoede hans mor om at noget var galt. Moderen alarmerede politiet, som straks rykkede ud.

De fandt ham siddende på badeværelsegulvet ved siden af toilettet nøgen og i chok.

- Hendes mål var at gøre mig så syg, at hun kunne få ret til at disponere over mine penge, sagde Babutcu, efter at han var blevet befriet.

Ifølge avisen Milliyet Daily gik kvinden ud med andre mænd, mens ægtemanden var låst inde på badeværelset.

Mens konen nu er i politiets varetægt er Orhan Babutcu i psykiatrisk behandling.

kilde: http://www.bild.t-online.de/BTO/news/2003/11/12/tuerke__gefangen__wc/tuerke__gefangen__wc.html

Det er da vildt ik?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 10:50

Hmmm...... vildt og vildt?? Han er jo ikke død af sult, vel!!

Frida

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 1 point
Dato : 22-11-03 14:01

Ja pas endelig på, det kan ske i danmark også.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 15:32

Okay! hun kunne da godt lige have smidt et tæppe ind til ham - han ser jo ud til at fryse den stakkel......

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 15:52

Sollys har han da også fået. Ansigt og arme er da blevet brune. Ser ud som om han har haft en t-shirt på. På mit badeværelse skinner solen ikke.

ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 15:55

*LOL* Og gryden på gulvet, må da betyde, at han osse har fået lidt mad

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:01

Sjovt nok at studere billedet. Hun har da sørget for ham. Han har sikker kun været lukket inde om natten. Om dagen skulle han tjene penge, så hun kunne gå i byen om aftenen. Hvem ved måske har han selv ønsket det?

ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 16:05

Citat
Ifølge avisen Milliyet Daily gik kvinden ud med andre mænd, mens ægtemanden var låst inde på badeværelset.

Er der noget forkert i det Han manglede jo ikke noget*GG*

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:07

Det har nok været en tilfredsstillelse for ham, ja at slippe af med konen. LOL

ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 16:10

Måske hun er en rigtig dårlig kok?? derfor ser han så nedtrykt ud

Frida

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-11-03 16:10

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 16:11

Lidt ondt i maven har han da. Det er derfor han er rød i hovedet

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:12

Stakkels ham, nu er han på psyk. afd. Flere kvinder og måske dårligere mad
ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:14

Det er slet ikke en gryde, det er en brækskål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:17

Det er både en gryde og en brækskål. Der er tale om genbrug.

ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 16:18

Det tror jeg nu ikke. Han kan da bare brække sig i toilettet
Der har helt bestemt været mad i dén gryde. Det er dét som har gjort ham så dårlig.

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:20

Ja, der har helt sikkert været mad i gryden, men kun en gang, og så har han selv måttet finde ud af at få mad fremover.

ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 16:24

Man siger jo, at man kan leve af kærlighed og kildevand - og han må da elske konen siden han finder sig i, at sidde indespærret på et lokum

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:30

Er der kildevand i toilettet?

ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 16:32

Ja*GG* har du aldrig været i Tyrkiet. Man må sgu ikke engang smide brugt papir i lokummet Så vandet må da være drikkeligt

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 16:45

Nå!! Jeg tror sgu - at Ans har fået en god idé*GG* Hun er fuld gang med at tilberede aftenens måltid, som sjovt nok bliver serveret på badeværelset

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:46

Jeg har været i Tyrkiet. Ingen problemer. Det, der skulle i toilettet kom i toilettet.

ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:48

Du kan tro nej Så meget genbrug går jeg ikke ind for

ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 16:50

Okay så. Jeg hopper af her - skal lige kigge til noget på badeværelset

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:52

Skal du fylde gryden?

ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-03 16:53

Eller er det der, han er kommet i behandling?

ans

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey