/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
OUTLOOK - pst-fil - reparer
Fra : pirt03
Vist : 912 gange
60 point
Dato : 22-11-03 01:31

OUTLOOK 2000

Efter er "computernedbrud" måtte jeg reparere min Outlook 2000 pst-fil. Det gik tilsyneladende smertefrit. Når jeg så prøver at importere den reparerede pst-filen til outlook gendannes (alle?) mailmapper, men de er tomme! Altså uden selve meddelelserne. Under importen får jeg ret hurigt denne fejl-meddelelse. "Handlingen kunne ikke fuldføres. En eller flere parametre er ikke gyldige". Tilsyneladende fortsætter importen (papir fra mappe til mappe) - MEN ak, der sker tilsyneladende ikke en dyt. Jeg har nu ladet den arbejde på denne måde i 8 timer - og godt nok er min computer 4 år gammel (og lidt langsom) men alligevel. Det skal siges at der var mange mails i de nu tomme mapper.
Jeg har fulgt Microsofts supportside om reparation. Jeg har ikke som nævnt deri fundet en mappe med navnet "Hittegods"
HJÆÆÆÆÆLP

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 22-11-03 15:17

Har undersøgt sagen alle mulige steder, og jeg kan ikke hjælpe dig.
Jeg kan give dig et råd i fremtiden, lav sikkerhedskopi af din PST fil, sammen med din almindelige backup, det gør vi her på kontoret.
Ringe trøst, men lav ikke samme fejl to gange.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 22-11-03 15:45

Tak for forsøget "jmsgruppen".
Lige lidt uddybning:
Under reparationen mener jeg at kunne se de enkelte mails "køre igennem" reparationen - så jeg har svært ved at forlige meig med tanken om at de ikke skulle findes. PST filen er endda lidt større efter reparation end den var før. Filen er ca 200 MB og overskrider altså ikke 2GB grænsen

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 22-11-03 16:14

Lidt mere...
Husk forøvrigt ved back up af PST, det er ikke nok at kopiere filen, man skal eksportere den og importere den. Har prøvet bare at kopiere, virker ikke. Måske skal du ikke prøve at reparere den men "MÅSKE" at importere den. Skud i tågen, men måske virker det. (Mange gange er PST filen komprimeret, måske er det derfor),
Held og lykke...

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 60 point
Dato : 29-11-03 05:13

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på ”accepter svar” i højre side.
Med venlig hilsen
JMS

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 18-05-06 16:58

Hej jmsgruppen.
Det er da helt vanvittigt, at man kan acceptere et svar med over 2 års forsinkelse - men det kan man altså
(Jeg reddede i øvrigt aldrig filen - jeg har lært at tage back up)