/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
kan en fiat 127 1050 brazil være i en fi~
Fra : bejer
Vist : 680 gange
20 point
Dato : 27-02-02 21:35

kan man montere en fiat 1050 brazil motor i en fiat 127 med en 900 motor

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-02-02 23:04

Der er vist noget med at der er nogle motor ophæng der skal laves om, og det
er de ikke glade for i synshallen.
Mvh Rasmus

bejer <bejer.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gbf8.12543$PE.625173@news000.worldonline.dk...
> kan man montere en fiat 1050 brazil motor i en fiat 127 med en 900 motore
= 'news.worldonline.dk' and Active = 1nnem tolden?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-02-02 08:42

Jeg har for år siden eksperimenteret med dette.... Uden held..

Motorophængene var ikke problemet var ikke det store problem, da vi
fandt nogle fra en anden og original fiat 127 med 1050 motor på en
skrotplads..
Problemet opstod i forbindelse med at motoren var udstyret med en 5
trins gearkasse, som IKKE kunne være der pga. at den er en lille smule
længere.
Problemet så ud til at kunne løses ved at skære en lille og faktisk ret
ubetydelig del af karosseriet ude ved venstre forhjul, men vi mente ikke
på daværende tidspunkt at det var løsningen..
Derfor: Jeg mener godt at motoren kan være der, men IKKE med en 5 trins
gearkasse..

Mvh. Michael

"bejer" skrev d. 27-02-02 21:35 dette indlæg :
> kan man montere en fiat 1050 brazil motor i en fiat 127 med en 900
motore = 'news.worldonline.dk' and Active = 1nnem tolden?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-02-02 18:49

Det kommer helt an på hvilken årgang du vil proppe den i, de sidste modeller
kan den skrues lige over i, men dem fra før 80 -81 skal du enten udskifte
eller modificere ¨venstre forvange, ellers kan gearkassen ikke være der, og
der findes ikke en 4 trins der passer på brazil motoren.
"bejer" <bejer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9gbf8.12543$PE.625173@news000.worldonline.dk...
> kan man montere en fiat 1050 brazil motor i en fiat 127 med en 900 motore
= 'news.worldonline.dk' and Active = 1nnem tolden?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 14-07-02 07:01

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??