/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Stribe på Bærbar Armada 1700 skærm
Fra : limiki
Vist : 267 gange
100 point
Dato : 21-11-03 17:49

Jeg har en bærbar Compaq Armada 1700 med 12" fladskærm. På skærmen er der kommet en tynd stribe der løber vandret hen over skærmen. Striben er ca. 1 mm tyk, og er lokaliseret ca. 25 mm fra øverste kant. På en sort baggrund er striben lys grå, på en hvid baggrund er den sort og på en lyseblå baggrund er den mørkeblå. Håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig med dette problem - jeg kan evt. maile et billede af skærmen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 22-11-03 00:06

Tyder umiddelbart på en skade i LCD panelet.
mvh
Jens

Kommentar
Fra : limiki

Dato : 22-11-03 08:24

LCD panelet-er det selve skærmen eller de små print der sidder ved siden af (Jeg har pillet plasticafdækningen til skærmen af.) Er det noget der kan repareres? Mvh. Preben

Kommentar
Fra : Thugzda

Dato : 19-12-03 23:17

´død skærm dækes af garanti hvis man har det men ellers død