/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvlr finder jeg Nocd- crack
Fra : Rustica.dk
Vist : 635 gange
200 point
Dato : 21-11-03 12:22

Hej alle sammen !!
Min søn har dette spil, (HUGO Den magiske trylledrik)
som han har smidt cd-en væk til !!! GGRRRRRR'

Men så har jeg hørt at det kan lade sog gøre at hente en kode,
på nettet så den ikke skal bruges!!

Problemet er nemlig at spillet er instaleret, og den spørger efter
cd-en når han prøver at starte spillet op !!

Håber at det er en kvik hjerne der kan hjælpe os !

TAKKER !!!

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 21-11-03 12:25

Cracks til danske spil er en kæmpe opgave at kunne finde på internettet, en anden ting er også du højst sandsynligt skal bruge cd'en for at få den crack til at virke, fordi du skal lægge nogle bestemte filer over på din harddisk for derved at få programmet til at tro, din harddisk fungerer som en cd i cdrom-drevet.

Men ellers er her et link, også kan du jo prøve at søge dig frem.

Søgeengine: http://astalavista.box.sk

På den søgeengine vil du med sikkerhed blive henvist til andre cracksites.

Bemærk til brugere der læser dette indlæg, cracking er lovligt så længe man blot ejer en original udgave af spillet, så er man selv herre over hvordan man bruger det, så hvis I har tænkt jer at kommentere dette, så læs lige her. =)

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 200 point
Dato : 21-11-03 18:49

Hej Rustica.dk

Jeg er bange for det bliver meget svært, hvis ikke umuligt, at finde et crack til Hugo..
Astalavista (samt andre crack/serial-sider) er en udenlandsk side, og HUGO Den magiske trylledrik, er jo et lille dansk spil.

Forresten er her lige en advarsel, hvis du besøger astalavista: Siden vrimler med popups med porno, og andet skidt.

Mvh Niels..

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 21-11-03 20:51

Du kan muligvis finde den på www.gamecopyworld.com. Ellers kan det være der er links til hvor den kan findes.

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 23-11-03 07:59

Tak for svaret NielsPT.