/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Klage ved forbrugerstyrelsen www.mobilka~
Fra : BenjaminOK
Vist : 488 gange
20 point
Dato : 21-11-03 12:15

Hej alle jer!
Efter at have handlet en gang hos www.mobilkabler.dk har jeg denne gang oplevede en noget besværlig handelsgang.
Efter at have ordred en unlock clip hos ovennævnte firma, canceled jeg bestillingen efter 24 timer via 3 forskellige adresser. Dette fik jeg ikke noget svar på, og efter 2 dage fik jeg en bekræftelse at pengene var modtaget og varen ville blive sendt. Igen gjorde jeg opmærksam på at jeg ville cancele ordren, dog kun for at få at vide at ordren nu var sendt. Da jeg modtog varen sendte jeg den omgående retur til mobilkabler.dk (anbefalet) med ønsket om at få tilbagebetalt købssummen. Varen har hverken været pakket ud eller lignende!!
Nu har jeg så igennem de sidste 2,5 uger prøvede at få mine penge fra mobilkabler.dk , dog uden at få et eneste svar på mine mails.
Da jeg synes denne situation er meget beklagelig, og jeg før i dette forum har hørt klager om samme firma kontaktet jeg idag forbrugerstyrelsen. Forbrugerstyrelsen gjorde mig så opmærksam på hvordan jeg skal rykke for pengene. Hvis ikke dette skulle vise virkning vil forbrugerstyrelsen gerne overtage sagen.
Da jeg imidlertid ikke tror på at pengene bliver overført, søger jeg her igennem andre mulige kunder som kunne have oplevet samme problem med www.mobilkabler.dk . Hvis sådan findes i dette forum er i meget velkomne til at skrive til mig på: benjaminkiehne@hotmail.com
På denne måde kunne man lægge flere sager til klagen hos forbrugerstyrelsen.

Med venlige hilsen

Benjamin

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 21-11-03 12:22

Et godt indlæg.

Jeg vil anbefale dig muligvis at søge på lignende tråde på www.mobildebat.dk 's forum, for der skal helt sikkert nok være flere der har haft samme handelsgang hos firmaet.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-11-03 17:02

Vil gerne lige komme med en enkelt bemærkning..

Jeg har før handlet med det omtalte firma og der har altid været en god service og han (Thomas) har altid behandlet mig meget godt. Nu er han i fuld gang med noget omrokering og er startet som teleway og har fået en del at lave med mange andre ting så Ja han har ikke så meget tid til mobilkabler som han gerne ville have haft. Jeg er sikker på du nok skal få dine penge retur, men 2,5 uge er ikke lang tid. Har du prøvet at sælge en bil? Så ved du selv hvorlang tid der kan gå før man kommer igennem hele prosessen. Du har sikkert ikke højeste priotet hos thomas, og da der er tale om en enkelt clip er det jo småpenge dette drejer sig om.. Så tålmodighed min ven.. Det er bare det der skal til..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 21-11-03 17:24

Jeg vil gerne have lov at kommentere dette indlæg.
Benjamin skriver dette uden først at underrette mig herom.
Jeg modtog / underskrev ganske rigtigt den anbefalede pakke som jeg dog først fik afhentet på post huset et par dage efter jeg fik sedlen i postkassen. Jeg har haft flere tilfælde hvor folk ikke har fået pengene trods det fremgår af mit kontoudtog. Jeg har for flere dage siden tilbagebetalt beløbet og finder egentligt dette indlæg meget belastende.
Han aflyste bestillingen om aftenen samme dag som pakken allerede VAR sendt. Det kan jeg jo ikke gøre for. Derfor var det jo kun at lade pakken gå retur. Jeg håber at pengene snarest er at finde på Benjamins konto igen. Jeg har endda også forsøgt at ringe ham op adskillige gange uden at komme igennem for at finde en løsning. Da der indimellem kommer nogle pakker retur, tager jeg somregel 2-3 stykker af gangen og returnerer beløbet herfor. En anden faktor er jo, at der sidder en supporter i nordjylland og tester alle de varer som måtte have fejl og mangler, derfor kan der gå lidt tid før vi har en status på hvad der skal ske i den pågældende sag. Men benjamins sag er jo reel, da det blot er en returnering. Jeg giver Benjamin en undskyldning hvis han føler sig dårligt behandlet. Ganske rigtigt er jeg ved at åbne strøgbutik i Viborg, som Dan (Helloo) skrev. Men jeg synes Benjamin skulle forsøge at ringe tilbage til mig så vi i fællesskab kan få afgjort dette.
Venligst Thomas Eriksen, Mobilkabler.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-11-03 19:27

Jeg sagde jo at det var i orden med mobilkabler.dk. ingen slinger i valsen her..
Bare have lidt tålmodighed så er den der..
Hilsen Dan

Accepteret svar
Fra : Mobilkabler.dk

Modtaget 20 point
Dato : 21-11-03 19:46

Hej alle. Jeg fik talt med Benjamin i telefonen her til aften og alt viste sig at være begrundet på en misforståelse.
Men nu er indlægget jo desværre skrevet.
Som skrevet før, så kan har jeg ikke ressourcer til at ansætte en hel stab. Derfor kan der desværre forekomme en situation som denne. Jeg kan ikke tilfredsstille alle, men gør hvad jeg kan for at kunden skal blive behandlet godt.
Venligst Thomas

Kommentar
Fra : BenjaminOK

Dato : 22-11-03 14:01

Hej alle!!
Som allerede nævnt af Thomas fra Mobilkabler havde vi en god, lang og saglig snak i telefonen igår aftes. Vi fandt så ud af at hele situationen kun er er stor misforståelse!!
Så alt er klaret og det er vi vidst også alle sammen bedst hjulpet med!!!

MVH Benjamin!!

Godkendelse af svar
Fra : BenjaminOK

Dato : 22-11-03 14:01

Tak for svaret Mobilkabler.dk.