/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
hjemmenetværk.
Fra : laurenzio
Vist : 396 gange
200 point
Dato : 27-02-02 17:33

Hej alle,
Nu har jeg kludret i det igen Skal prøve at gøre kort.
Jeg har netværk ml. 2 PCèr (1 ME og 1 XP) Har lige konfigureret min bærebar (ME) hvorpå jeg godt kan se XP`ern - men ikke omvendt. Jeg køre begge i samme arbejdsgruppe (MSHOME) der er intet ændret på XP`ern, og jeg har delt min ME til fil og printerdeling, men KAN altså ikke se den.
Jeg har en fornæmmelse af, at jo mere jeg roder rundt, des være bliver det - så inden det går helt galt, håber jeg på et godt råd fra i lyse hoveder.

Er der noget i mangler at vide skriv endelig igen.
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh
Lars

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-02-02 18:51

Hej Duckieboy,
Tak for dit svar, men.....
Nej jeg HAR netop krydset den blok af (begge PC`er køre på klientprogram til MS netværk)
Jeg har før konfigureret min bærbar (hvor jeg har noteret hvert trin ned) og sat den op til netværket med de selvsamme indstillinger UDEN problemer.
Somsagt kan jeg se XP`ern, men ikke omvendt.

Mvh
Lars

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 27-02-02 21:56

det navn du har givet Me puteren (computerrnavn)
skal du oprette som bruger på xp'en
resten som du har lavet er ok.