/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Justitsmord på "super"Brian Nielsen
Fra : webgun
Vist : 1216 gange
1 point
Dato : 20-11-03 23:11

hvad fanden er det for noget med de betjente?????jeg er efterhånden godt træt af at de gør som det passer dem,bruger uberettiget vold for derefter at dække over sagen/hinanden for enhver pris!!Brian nielsens makker blev angiveligt slået i ryggen med en knippel??så er det sku da mærkeligt at man får et mega sår i panden...enhver nørd kan da se at såret er lavet af et "stumpt" instrument.men næe nej, han har vel stødt hovedet mod sidespejlet på vej ind i patruljevognen,eller faldt ned af trappen på politigården.Dukker der efterfølgene uvildige vidner op som tilfældigt så betjenten knalde manden en lige i krydderen,ja så fængsler vi da bare dem også.....
Og efterfølgene at sige til betjenten at "det skal han ikke slippe godt fra" er sku da ikke nogen trussel.men et civilt søgsmål er åbenbart det samme som vold?????
jeg brækker min lige....

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 11 point
Dato : 20-11-03 23:18

Ikke kun det, de får endda penge for det, man skulle næsten tro de nyder det.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-11-03 23:41

>webgun

Fra din profil
[citat]
Ja jeg kan sku nogle ting.
nu skal i bare finde ud af hvad det er
[/code]
Og hvad er det så lige du kan?? - Du har da ikke vist noget brugbart endnu.

Og din holdning til politiet versus en fladpandet, snotdum, overvægtig fhv. bokser finder jeg personlig inderlig ligegyldig.

Ram

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-03 23:53

ram2.
hold da kæft en melding du kommer med..Hvinken skole har du gået på ram2????
ja jeg spørger bare for vi skal da have den skole raget ned i en hvis fart...da det ville være synd hvis andre fik en tilsvarene skolegang!!!!
Og så lige ugens vitz!!
ram2 kunne stolt berette at han havede bestået IQ-testen..han fik 13.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-11-03 00:06

ja, der er da en eller andens skole der er blevet revet ned, for han kan ikke stave.....

og så lige en ting, hvor i består planen i at lave justitsmord på B.N.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 00:19

>Webgun

Hvad er forskellen på den melding du kommer med - og den melding som Ram efterfølgende skyder af??

Du skriver et indlæg med DIN holdning - men tåler tilsyneladende ikke, at andre måske ikke er af samme mening. Det er sgu da for dumt

Frida

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 21-11-03 00:20

Ja, jeg vover pelsen og giver Ram ret.
Personligt mener jeg de kan bure Brian Nielsen inde lige så længe som loven giver mulighed for, hvis han har valgt at hjælpe en ven med ikke at blive anholdt. Rams beskrivelse af Brian Nielsen er jo egentligt meget rammende, når BN og 6 af hans venner ikke kan forhindre to betjente i at fange vennen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 00:31

>webgun

[Citat]
Ja jeg kan sku nogle ting.
nu skal i bare finde ud af hvad det er
[/code

Jeg prøver lige igen - Hvad er det du kan?????

Ram

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 21-11-03 00:50

ram2.
fridaflip.
det her udvikler sig nok hva!!!
man kaster vel kun med dykkere når der er is på vandet!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 00:52

>webgun

Gider du oversætte dit sidste indlæg??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 00:53

>Webgun

Hmm!!! sig mig har du drukket

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 00:57

>webgun.

Jeg tror godt du kan blive bokser - det virker som om. at du har de intellektuelle forudsætninger.

Ram

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 21-11-03 01:04

ram2.
tilbage på skolebænken...
fridaflip.
ikke siden i lørdags..vi var en tur i skøjtehallen..det var noget med noget dykkerudstur som skulle testes...en hård oplevelse.lidt ligesom de danske frømand i afganistan........AArgh..det dugger.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 01:11

>webgun.

Hvor er det godt for dig, at de fleste dysfunktioner er smertefri. Kors for et skrigeri der ellers ville være

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-03 03:01

Giv Brian en rolator! *LOL*

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 21-11-03 08:00

Nu skal man jo altid høre det hele i en sag. At han kæreste står for åben skærm og taler om retfærdighed, justitsmord og jeg skal komme efter dig, giver jeg ikke er sk*d for. Brillerne er nok farvede. Men lad nu vores domstole tale, inden I går helt agurk og fleiner helt ud.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 21-11-03 09:10

Citat
Brian-sagen: Dyrebart hastværk

Det kan koste Brian Nielsen fængsel, at man ikke vil afvente under- søgelse af politi-vold

Af Kjeld Christiansen - 8:00 - 21. nov. 2003

Superbokseren Brian Nielsen risikerer at blive dømt for vold mod politiet på et ufuldstændigt grundlag.

Spørgsmålet er, om Brian Nielsen som borger havde både ret og pligt til at stoppe den betjent, der ifølge vidner tre-fire gange bankede sin politistav i hovedet på hans kammerat, selv om han allerede lå på jorden med to betjente over sig.

Det spørgsmål bliver imidlertid først besvaret længe efter retsmødet på fredag, nemlig når Statsadvokaten for Sjælland og eventuelt en domstol er færdig med at behandle anklagen mod den pågældende betjent for ulovlig vold.

ERKENDER
Politianklager Laura Birch ventes at kræve Brian Nielsen idømt mindst 60 dages fængsel, fordi han i weekenden under et stort slagsmål mellem en gruppe tidligere boksere og Slagelse Politi skubbede og måske slog til en eller flere af de betjente, der var i lag med hans kammerat, den tidligere sværvægtsbokser Allan Bøhnke.

Brian Nielsen nægter sig skyldig, men erkender, at han skubbede til den betjent, der slog, hvilket almindeligvis er nok til at blive dømt for vold mod tjenestemand under udøvelse af en 'lovlig tjenestehandling', som det hedder i straffeloven.

Det er Allan Bøhnke og hans advokat, Søren Dybdahl, der har anmeldt politimanden for ulovlig vold. Hvis de får medhold, har Brian Nielsen pludselig ikke længere angrebet en politimand i lovligt ærinde, men forhindret en voldsmand i at slå et andet menneske i hovedet...

UDSÆTTES IKKE
Anmeldelsen mod politimanden blev i går modtaget af Statsadvokaten for Sjælland, hvor vicestatsadvokat Vibeke Uldal oplyser over for Ekstra Bladet, at alene statsadvokaturens behandling af sagen vil vare uger, måske måneder.

Advokat Knud Meden, der er forsvarer for Brian Nielsen, bekræfter, at der er et dilemma.

- Udfaldet af Allan Bøhnkes anmeldelse mod politimanden har afgørende betydning for sagen mod Brian Nielsen. Derfor er det beklageligt, at sagen må påbegyndes på fredag.

Knud Meden vil dog ikke begære sagen udsat, fordi det risikerer at forlænge Brian Nielsens varetægtsfængsling.

Heller ikke Slagelses politimester, Alex Togo Jensen, kan ventes at ville bede om en udsættelse.

- En klagesag mod politiet vil i almindelighed ikke udsætte en straffesag.

fra http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=227693

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-11-03 09:31

I DK går vi ind for ordene "man er uskyldig til det modsatte er bevist". Sådan må vi også betragte denne sag.

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 21-11-03 12:33

Jeg sidder og griner lige nu.

Sjovt indlæg. :D

Brian nielsen har sikkert selv været udenom det, og når det endelig kommer til stykket så er jeg nu glad nok for her er politi, for jeg har ikke helt lyst til at leve i et anarkistisk samfund.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 12:42

ellebye har ret Vi er forhåbentlig alle uskyldige til det modsatte er bevist.
Hvis ikke - ser det sgu sort ud(osse for mig selv)

Webgun's indlæg er én holdning (hans)- og derfor må han forvente, at der kan komme holdninger frem, som ikke stemmer overens med hans egne.... BASTA

Frida.
Ps. Jeg er med på, at stikke Brian en rollator*LOL*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 12:46

Og en Ordbog ikke at forglemme

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 12:54

>Frida.

Ikke ordbog - Staveplade

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-11-03 12:56

Godt Frida kort og kontant.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 12:59

KontantFrida Godt fundet på Ellebye

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 13:01

Jeg ved sgu da ikke hvordan Brian stavermen jeg ved hvordan han taler

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 13:02

Oki Ram. Du tror måske at webgun er Brian

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 13:03

Frida.

NEJ - det er helt forskellige retorikker.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 13:12

KontantFrida lyder som et supermarked*GG*

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-11-03 13:22

Til alle herrene:

Kom ind i KontantFrida og køb en billig frida flip.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 13:26

Ihh ellebye. Du begynder at at "falde" i disse små smalltalk's
Men jeg er fa.. ikke billig, bare lige så du er klar over det

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-11-03 13:29

Nu misforstå du mig, det var flippen der var billig.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 13:40

Frida = Top Wesselton (måske River) VVS 50 K ????

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 13:42

VVS 50 K - Hmm! lyder som noget med hårde hvidevarerer det en støvsuger??

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 14:07

Nej det er jo ikke en støvsugerog ja! det er lige sådan en jeg er
http://www.brillantenmarkt.de/

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 15:00

Frida.

Blærerøv

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 15:02

Kender I det - man sidder ude i byen, og kan ikke huske hvad ens kode er til mailboxen @3£]%§sq&z ¤¤¤¤¤¤

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 15:42

Ja det er sgu flovt sjovt du bruger de der¤¤¤¤ det gør jeg nemlig osse

Frida

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 22-11-03 18:09

Tak for svaret ellebye.
hold da kæft for en diskuteren...griner
måske vi skal snakke lidt politik/eu..

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-11-03 18:35

>webgun

Ja, det er jo ikke noget nyt i smalltalk. Det eneste jeg håber for BN er at han trods alt får en fair behandling.