/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Forslag til spændende / anderledes indby~
Fra : Tulletine
Vist : 2035 gange
141 point
Dato : 27-02-02 11:26

Hej,
Til min mands og min 30 års fødselsdag skal vi jo sende en indbydelse ud.
Er der ikke nogen der har modtaget eller selv lavet sjove/spændende/indbydelser ?
Lige nu står valget mellem en hjemmebrændt CD med partymusik hvor vi skriver på CDén (men den brugte vi bare også som julekort) eller et hæfte med billeder af os som små, unge, nu og fremtiden (computermix af forældre).
På forhånd mange tak.
TulleTine

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 01-03-02 10:19

2 x 30 år er jo noget af en begivenhed. Tillykke og glæd jer!
Nu ved jeg ikke, om I har tænkt jer et tema til jeres fest, eller om det skal en "almindelig" fest.
Hvis I vil bruge et tema, kan det afspejles i invitationen ved f.eks. at lave den som et skattekort, hvor gæsterne skal finde poster på byens cafeer eller hos hinanden alt efter hvor festen er og gæsterne kommer fra.
Eller folde en kimono i papir hvor invitaionen er skrevet på indersiden med kalligrafipen.
I kan også sende en lille gave med, som I gjorde med "julekortet". Nu er I vist gift, men ellers kunne I købe peberposer med genlukning og lægge invitationen ned i posen.
Som hyldest til foråret kunne I klippe gækkebreve og vedlægge et par tørrede, pressede vintergækker (et par dage i en telefonbog skulle kunne gøre det)
Eller I kunne lave et lille eventyr om prinsen og prinsessens liv, hvor I laver tegninger og sætter billeder af jer selv ind. I kan også lave det som collage, men lav den i som en pixi-bog, hvad angår historiens længde osv. Eventyret ender selvfælgelig med at de (I) fester til den lyse morgen.

Det var et bredt udvalg af ideer, håber det kan hjælpe jer på vej.

Rikke