/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefield 1942! hakker hjælp!!!!!!!!
Fra : steffen15
Vist : 443 gange
35 point
Dato : 20-11-03 10:57

hej og tak fordi i kikket ind!!! nå til sagen!! jeg hade en 1700 mzh computer med 512 mb og geforce 4 mx440!! og Battlefield 1942 og det lagget så meget jeg var ved at gå amok!! så fik jeg a vide at det kunne være mit grafik kort så jeg købte et nyt kort!(geforce 4 128 ) og de sage hvor jeg købte det at det nok skulle køre! men nej!!!! nu har jeg lige købt en helt ny computer med samme grafikkort i og det er en 2600mzh 512 mb!! og det lagger????????? jeg har hentet update til mit grafikkort og det dur ikke??? hvad skal jeg gøre jeg vil så gerne prøve at spille det hjemme hos mig selv uden det lagger ??? håber i kan hjælpe mig!! ps jeg har ugså hentet update til spillet og sat lyden ned !! mvh steffen munch

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 20-11-03 13:51

Nu kender jeg jo ikke så meget til BF42 men hvis du spiller på nettet, så kunne det være din internet opkobling, som giver dig problemer.
Har du også hentet nyeste driver til grafikkortet?
Har du mange andre småprogrammer kørende i baggrunden?
Virusscan eller firewall?
Hvordan er din ping på serveren?
Har du kørt defragmentering for nylig?
Har du ordenlig køling på grafik og bundkort?
bare lidt brainstorm

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-03 14:07

jeg har prøvet at spille på nettet!! men jeg spiller mest single player!! og jeg har en virusscan til at køre!!!!!!!!!!!!! kan det bare være det??? og det sidder en køler på mit bundkort og på mit grafik kort!.... og defragmentering har jeg næsten lige kørt?

jeg har prøvet at hente en ny driver til mit kort på geforce hjemmeside=! men min computer går amok når jeg instalere den jeg kan ikke gå ind og stille på mit grafik kort===??? har jeg for lidt ram?? jeg har 512.. mvh steffen

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-03 14:09

ps jeg kan godt stille på mit kort jeg har min gamle driver inde igen

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 35 point
Dato : 20-11-03 21:16

Ja det kan udmærket være din virus scanner! Jeg slår altid den fra når jeg spiller! Det kan osse skyldes andre programmer der kører i baggrunden (f.eks cpuidle)! så slå dem fra! Og sæt grafikkortet til default under egenskaber, da de fleste spil selv kan indstilles indefra! Så hvis du f.eks kører fuld antialiasing på kortet , så kan det gå ud over spillets ydeevne, hvis det selv prøver på at indstille dette!

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 22-11-03 16:46

jeg har samme problem og jeg havde oxo 512 ram i men min com er 1.49 mhz og det lagger så meget som det gør på inter net cafe alså ik ret meget :D
ps jeg har 1024 ram i nu

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 22-11-03 16:47

og det lager alså ike ret meget

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 22-11-03 16:47

bare sæt fler ram i :D

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-03 19:19

flere ram??? keh har 512!! min ven har en 800 mzh med 256 og geforce 2 hans spil køre bedre end mig?=????

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 24-11-03 18:57

ok

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 29-11-03 16:49

jeg vil ikke mene det er rammene det kræver kun 128mb.. tryk alt+ctrl+del og vælg fanen processor og prøv at lukke nogle programmer der står under dit bruger navn.. det plejer at hjælpe hos mig.

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 02-01-04 20:02

hvilket graffikkort har du??

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 03-01-04 13:38

gefore 4 ti 4280 128 8xagp

Kommentar
Fra : Namow

Dato : 06-03-04 16:17

jeg har også problemermed mit bf42. da jeg gik på efterskole kørte det som en frøm, men så kom jeg hjem, og formaterede, og siden har det lagget konstant det er godt nok en bærbar jeg køre den på, men det har kørt næsten fejlfrit(engang)

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 10-03-04 09:44

har du prøvet at opdater bf42

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:20

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 13-06-04 14:06

Deaktiver lydkortet hvis den ikke lagger efter det er gjort skal du prøve at kofigurer lydkortet eller købe et der er bedre

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 27-03-06 17:33

Tak for svaret tedd.