/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS 1.6 nørd hjælp tak...
Fra : gisele
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 19-11-03 23:35

Godt - så har man downloaded steam og derved cs 1.6
Så har jeg lige et par spørgsmål:
Hvor ligger spillet ?
Min cs mappe hed (i gamle dage) F:/spil/sierra/... Hvad hedder den nu.
Og grunden til at jeg spørger:
Jeg havde mine scripts liggende i den gamle CS mappe. Det virkede fint.
Men nu er der intet der virker. Jeg har prøvet at overskrive de gamle filer (nuke.cfg og config.cfg) med nogle nye
men jeg får meddelsen "couldnt exec nuke.cfg" fra konsolen når jeg prøver at loade den.
Hvordan får jeg loaded min cfg filer ???

Håber der er nogen, der er superkloge og kan hjælpe...

Mvh
Gisele

Accepteret svar
Fra : joniaya

Modtaget 60 point
Dato : 19-11-03 23:43

For at gøre en lang historie kort.

Din gamle mappe med counter-strike, half-life osv osv. er blevet implementeret i et nyt system kaldet steam.

Det ligger højst sandsynligt under c:\program files\steam\user@host.com\steamapps\counter-strike\cstrike

I denne mappe som beskrevet ovenover skal du lægge dine gamle scripts ind i, også burde du ikke have problemer med at execute dem.

Bemærk dog der er en del fejl med steam, så hvis det ikke virker med det samme så fat tålmodighed, det skal nok komme :)

Skriv endelig igen hvis der er mere.

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 20-11-03 00:36

Tak for svaret joniaya.

Den lå ikke helt der hvor du sagde men det var da tæt nok på til at jeg kunne finde den - Scriptsne loader nu men jeg køber de sygeste ting når jeg trykker så jeg skal nok i med at rette dem...

det kan være at jeg skriver igen hvis det går galt med scriptsne

Mvh
Gisele.