/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sinbad Søfareren eller hvad?
Fra : joniaya
Vist : 440 gange
20 point
Dato : 19-11-03 22:25

Hej I folk derude.

Jeg så for en række år siden en amerikansk film (tror jeg) der omhandlede Sinbad som de fleste nok har hørt om, der skulle på en togt for at finde nogle sten eller lign.
min tanke er lidt vissen, men filmen byder bl.a. på kampe ombord på hans skib, kampe på land mod et hav af skeletter, kampe mod en slags 'golems' og lidt andet.

Desuden er der noget med en ond troldmand indblandet, men som sagt, jeg kan ikke helt huske det.

Findes der en vild film fan derude, der kan svare på mit spørgsmål? - Så ville jeg sgu blive glad. :)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-11-03 22:46

Måske, hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-11-03 22:49

Hvis spørgsmålet er hvad det er for en film, så er der lavet en del film med Sinbad som tema/titel

Det bedste resultat får du måske ved at gå ind på www.imdb.com og søge på sinbad

Jeg fandt f.eks 21 film produceret mellem 1955 og 2003 hvor sinbad indgår i filmens titel

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 30 point
Dato : 19-11-03 23:14

Jo men temaet kunne da godt lyde som om det var "Sinbad Søfareren".

ellebye

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 19-11-03 23:37

Det er navnet på filmen jeg leder efter. Men jeg prøver mig frem på imdb som foreslået. :)

Tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : joniaya

Dato : 19-11-03 23:38

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-11-03 23:45

Nu skal jeg jo ikke være pernittengryn over 20 point, men det var nu mmig der foreslog IMDb og ikke ellebye

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 20-11-03 12:22

I know, kom til at trykke forkert. My bad.

Er ny i systemet, og det er ikke helt til at overskue mht. at give svar osv.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 12:42

>joniaya

Det skal du ikke være ked af vi better-performace og jeg har fundet ud af det i al venskabelighed.

Som ny skal der være plads til "smuttere".
ellebye