/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
shell account
Fra : ZyberWap
Vist : 401 gange
220 point
Dato : 19-11-03 21:02

Hej er der nogle der ved hvor jeg kan få en gratis shell account som kan compile c og c++ og hvor kommandoer som ping og tracert ikke er fjernet i.
Jeg vil helst ikke have en liste over en masse free shell accounts hvor jeg selv kan finde den der passer mig i men et links til en hjemmeside hvor jeg kan blive ejer af sådan en shell account.

Hilsen ZyberWap

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 19-11-03 21:08

hvis det bare er for at compile c og c++ kan du installere cygwin under windows eller alternativt installere linux :)

/M

Kommentar
Fra : ZyberWap

Dato : 19-11-03 21:20

Det er det ikke jeg skal også bruge shell accounten til andre ting!

Hilsen ZyberWap

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 19-11-03 22:51

prøv med
http://grex.cyberspace.org/
jeg mener det var den jeg brugte ... men det er ved at være længe siden så giv lige et hint hvis
det er den forkerte, så kigger jeg gemmerne igennem efter det rigtige link

mvh
Phylock`

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 220 point
Dato : 20-11-03 00:18
Kommentar
Fra : ZyberWap

Dato : 20-11-03 11:08

Hej Phylock
hvis jeg vil bruge ping eller tracert skriver den at man ikke kan bruge det så er du sikker på det er den du plejede at bruge?

Hilsen ZyberWap

Godkendelse af svar
Fra : ZyberWap

Dato : 20-11-03 11:13

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-11-03 11:19

selv tak

Kommentar
Fra : ZyberWap

Dato : 20-11-03 14:02

Hey Manse9933
Der er jo nogle ting jeg ikke kan bruge for det skal jeg være superuser for men ved du hvordan jeg kan blive det???