/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch maxi kobling
Fra : badass11
Vist : 1464 gange
30 point
Dato : 19-11-03 17:42

Hvor kan man købe en komplet kopling til maxi 2g

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-11-03 17:55

Hvad skal du bruge en komplet kobling til, det er da normalt kun sliddele man skal bruge, koblingsplade og evnt. et udrykkerleje.
Og såvidt jeg ved skal den også have olie i koblingen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 19-11-03 17:57

ja men den skål koblingen ligger i har fået nogle grimme hakker som nok ikke kan slibes væk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-11-03 17:57
Kommentar
Fra : badass11

Dato : 19-11-03 17:58

har prøvet t-hansen men har ikke en komplet

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 19-11-03 18:00

lige en anden ting hvad betyder det at få en tommel finger op til et tips

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-11-03 20:22

Hvorfor skulle de ikke kunne slibes væk, er det indvendig i skålen? Der sliber man jo i forvejen med groft sandpapir for at få koblingen til at tage godt ved.
Hvad mener du med en komplet kobling? Hvor mange dele?
Kører den ikke med samme skål som P+K model?
Du kan da ringe til THansen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 19-11-03 22:51

ja det vil jeg prøve
tak palle

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 19-11-03 22:53

nu fik jeg lige set hvad du egenlig skrev og her er der altså tale om en puch 2g
så det er bestemt ikke det samme da p-k-kl modelen kører med slyng kobling

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-11-03 00:07

Puch 2-gear er lavet i forskellige versioner.
Men jeg forstår heller ikke hvorfor du taler om en skål, er det ikke en let buet rund plade, hvor udrykkerlejet sidder i midten? Jeg kan da stadig ikke forstå den har fået nogen grimme hakker, og at de skulle betyde at koblingen ikke fungerer, det er da stadig kun koblingsplade og evnt. et udrykkerleje, der kan slides.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 20-11-03 20:33

jeg mener at der imellem koblingspladerne ligger en jernskive med 6 firkanter ud af, som passer ned i skålen med tilsvareren riller

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-11-03 21:00

Ja det er da også den der er på siden? http://www.thansen.dk/products.asp?c=184803804&n=472847375#xy
Men 4-kanterne skal da vende ind ad, du skal både have "Koblingsplade, Maxi 2-gear Varenr.: 50032300" og "Koblingsplade, jern, orig. type, Maxi 2g Varenr.: 50032900" jeg kan ikke lige huske det men skal du ikke have 2 af den ene eller begge.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 21-11-03 07:47

jeg kan se på billede at jeg sagde forkert det er ikke på jern pladen men koblings pladen der er firkanterne ud ad.
Når man så samler hele koblingen så ligger der en koblings plade på hver side af jern pladen og alt dette ligges ned i koblingsskålen og det helle sættes ned og spændes på der hvor tændingen er monteret bare i den anden ende jeg kan ikke huske hvad den hedder mærkeligt.
men palle du kan nok forstå at koblingspladerne jo skal ligge i et eller andet for ikke bare at fare rundt.
M.V.H morten

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-11-03 16:36

Det plejer at være hveranden der er af jern, og hveranden der er med koblingsbelægning, det ene hold holder fast i skålen, det andet hold, holder fast i akselen.
Du må da kunne tage en eller flere skiver ud og se. Hvorfor sælger Thansen dem ellers til Maxi 2-gear?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 21-11-03 17:35

palle hør nu efter det er ikke plader det er galt med det er skålen der er meget store hakker i og dem sliber man ikke bare væk.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-11-03 17:59

Hvorfor sliber man dem ikke væk?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 21-11-03 18:08

fordi så er der ikke mere til bage jeg skal bruge en KOMPLET KOBLING

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 23-11-03 11:41

hvis jeg nu sliber rigtigt meget kan jeg så ikke slibe dig væk palle pophår

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-04 17:33

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest, du har jo allerede mistet dine point.
Der er mange der har dit spørgsmål stående, som ikke kan forstå du ikke lukker det.
Jeg siger ikke at jeg skal have point, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:42

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:42

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 24-07-04 09:01

fuck dig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-07-04 14:18

Så lad være med at spørge mere herinde.

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 24-07-04 18:44

hold nu kæft din latterlige nar børnelokker