/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Tenerife - bade/toilet-faciliteter.
Fra : Punktummet
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 19-11-03 17:02

Hejsa!

Er der nogen der har besøgt Tenerife og kan svare mig på hvordan bade- og toiletfaciliterer generelt er dernede?

Jeg ved godt at det sikkert varierer meget, men vil alligevel gerne høre om dine "erfaringer" med disse faciliteter på Tenerife.

Sagen er nemlig at jeg om en måned drager afted for at holde jul på øen.

På forhånd tak!

/Stinne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-03 17:07

Husk på, de lever af turisterne.
Alt er i skønneste orden, jeg har hun gode
erfaringer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-03 17:08

Vi - min kone og jeg - har været der nogle gange. Vi bor i lejlighedder gennem forskellige af de store rejseselskaber, og har altid været tilfreds.
Emesen.

Kommentar
Fra : gurlielse

Dato : 19-11-03 17:23

toilet og bade faciliteterne er mindst ligeså gode som herhjemme. og rengøring er helt fin.

hilsen gurli

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 19-11-03 18:29

Der er ikke noget at klage over, hverken hvad bade- eller
toiletfaciliteter angår.
Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Punktummet

Dato : 19-11-03 21:54

Tak for svarene!

Altså, -toiletterne "fungerer" ligesom herhjemme?

Har nemlig hørt noget med dårlige kloaksystemer som ingenting kan tåle m.v. andre feriesteder, men rart at høre at man formentlig ikke kommer ned til noget "velkendt"

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 20-11-03 09:50

På de fleste Græske øer er kloarksystemet lavet med små rør og derfor let stopper til.
På Tenerife er toiletterne på restauranterne også gode.
Emesen.

Kommentar
Fra : miejulie

Dato : 23-11-03 12:47

Har været på Tenerife 14 gange siden dec 1972, og der har aldrig været noget i vejen med toilet og badefaciliteter, det være sig i lejligheder eller på hoteller. da vi har prøvet begge dele.
Mvh.
per

Godkendelse af svar
Fra : Punktummet

Dato : 15-12-03 18:40

Tak for svaret emesen. -Og også tak til jer andre.

Og rigtig glædelig jul!

det er i morgen jeg rejser, -det bliver dejligt!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-03 18:49

Rigtig god tur..................bare det var mig, lige nu.

Kommentar
Fra : gurlielse

Dato : 15-12-03 19:27

jeg vil med........................................... :)