/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Powerpoint præsentation på en side
Fra : simsen
Vist : 590 gange
50 point
Dato : 26-02-02 21:58

Hejsa alle

Mit spørgsmål går på om jeg kan lægge et link ud til en powerpoint præsentation på sådan en måde at den lukker powerpoint op når man klikker og samtidig "kører" den. Altså sådan at brugeren ikke selv skal køre den når den er loadet?

mvh
simsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-02-02 23:04

"simsen" <simsen.news@kandu.dk> wrote in
news:mvSe8.9485$Rz2.341005@news010.worldonline.dk

> Mit spørgsmål går på om jeg kan lægge et link ud til en
> powerpoint præsentation på sådan en måde at den lukker
> powerpoint op når man klikker og samtidig "kører" den. Altså
> sådan at brugeren ikke selv skal køre den når den er loadet?
>

hva med dem der ikke har powerpoint ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-02-02 02:02

"Henrik Stidsen" <s-p-a-m@spammer.dk> skrev i en meddelelse
> hva med dem der ikke har powerpoint ?

> Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Tja... de kan vel downloade et plugin ;)

Powerpoint er efter min mening udemærket til en snævert diffineret
målgruppe - som f.eks. en gruppe studerende der ønsker adgang til
underviserens materiale.

@ Simsen
Det er nemt at sætte op. Hvis du stadig ikke har fundet løsningen er der
hjælp at hente i ms office gruppen.

--
/Kasper

Kommentar
Fra : simsen

Dato : 27-02-02 08:43

Hejsa Kasper

Takker - vil jeg prøve så

mvh
simsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-02-02 17:49

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> wrote in
news:a5hb4l$neo$1@sunsite.dk

> Tja... de kan vel downloade et plugin ;)

= verdens dårligste løsning, langt fra alle gider downloade et
plugin...

> Powerpoint er efter min mening udemærket til en snævert
> diffineret målgruppe - som f.eks. en gruppe studerende der
> ønsker adgang til underviserens materiale.

korrekt, som med så mange andre af de smarte ting

> @ Simsen
> Det er nemt at sætte op. Hvis du stadig ikke har fundet
> løsningen er der hjælp at hente i ms office gruppen.

har nu ikke brug for det, støder *meget* sjældent på powerpoint, og
endnu ikke noget jeg *bare skulle* have

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Kommentar
Fra : Birdel

Dato : 27-02-02 22:54

Har du prøvet bare at linke til filen?
jeg har ikke prøvet det med powerpointfiler men det virker med worddokumenter

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-02 18:15

Du skal gemme din PP fil som en præsentation med programavikling. Læge et
link på din hjemmeside og en hver bruger med Win kan se din præsentation -
også selv om de ikke har PP - det kan du læse i PP manualen.

Venligst

Bjarne

> Mit spørgsmål går på om jeg kan lægge et link ud til en powerpoint
> præsentation på sådan en måde at den lukker powerpoint op når man
> klikker og samtidig "kører" den. Altså sådan at brugeren ikke selv skal
> køre den når den er loadet?

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud
og vind luksus webhoteller fra Wannafind
KLIK HER! => http://www.html.dk/editor

Godkendelse af svar
Fra : simsen

Dato : 28-06-02 12:35

Har været lidt længe om at teste det af - men lige netop det jeg havde brug for. Takker mange gange Bjarne

mvh
simsen