/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Autocom
Fra : tweet
Vist : 400 gange
50 point
Dato : 19-11-03 16:01

dette er ikke et spørgsmål i den forstan, men en oplysning til andre der vil sælge sin bil på auktion hos www.autocom.dk
I skal bare være klar over at hvis i laver en tastefejl, eller på anden måde sætter et flueben forkert, ikke beskriver bilen som eventuelt køber opfatter den, og at køber springer fra, så vil i under alle omstendig heder komme til at betale et salær til AUTOCOM på1375,-
Jeg vil gerne høre fra andre der har prøvet noget lignende

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 19-11-03 16:05

Hvorfor under "Fisk"????

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 19-11-03 16:07

Ja... Hvorfor under "TIP"?

Kommentar
Fra : tweet

Dato : 19-11-03 16:11

Jeg havde ikke lige set at jeg var under fisk sorry

Tweet

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 19-11-03 16:13

Hvorfor i "TIP"????

Kommentar
Fra : tweet

Dato : 19-11-03 16:15

hvad er TIP
Tweet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-11-03 16:19

Det er vel gå'et i ged med lidt tastefejl.
Ellers et udemærket tips hvis man nu havde en bil.
Det er tit, at jeg ser formulare, som er nemme at tage fejl af.
Købte en gang et par højtaler i en databutik, og fik den til tiden.
Ugen efter får jeg en mail om de 2 sidste sæt er i restorder..
Min bestilling var kun på et sæt, men var blevet registreres som 3 sæt.
Godt at de var i restorder, ellers havde jeg stået med en udgift på returfragt.
Mvh . Natmaden.

Kommentar
Fra : tweet

Dato : 19-11-03 16:24

Tak til Natmanden
det var da dejligt man ikke får rykket hovedet af for at skrive under fisk
Ja det kan gå så grulig galt, med de små taster,
Men den med solg eller gratis hos AUTOCOM er da i hvertifal ikke korekt
Tweet
PS hvorfor natmanden sover du om dagen??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-11-03 17:10

Ja netop, natten er min egen.
Men jeg sover da i week-enden ... nogen gange
PS. my name is maden,, natmaden.

Forresten er der også http://www.bilbasen.dk
men pas nu på med de taster.

Hav en god aften.
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : tweet

Dato : 19-11-03 17:22

Tak skal du have og i ligemåde
Ja jeg læser som fanden læser bibel så det skal jo gå galt *GG*
http://holm64.subnet.dk/index.html
her kan du finde en mail adr, til mig, det er nok ikke så smart at bruge kandu, til dette her
tweet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 08:15

God til alle.

Kommentar
Fra : Dirtbiker

Dato : 29-02-04 14:13

Det er sgu da meget rimeligt, at man ikke bare kan skrive hvad som helst om sin bil, men at man skal stå til ansvar for, om man har beskrevet den korrekt eller ej, ellers hænger bilforhandleren jo bare på den, hvis det er tilladt at lyve grotesk meget om sin bil

Kommentar
Fra : tweet

Dato : 29-02-04 14:38

nu er der jo ikke tale om at skrive hvad som helst om sin bil!!!!!!
Har du i det hele taget prøvet at sælge en bil der inde??????

Kommentar
Fra : Dirtbiker

Dato : 29-02-04 14:47

Ja, og det var jeg meget tilfreds med. Jeg fik at vide, at forhandlerne ikke hænger sig i en enkelt lille bule, men hvis bilen er beskrevet meget forkert er man selvfølgelig ansvarlig. Men forhandleren skal domumentere fejlene, og hvis det bare er fis fra forhandlerens side skal han betale dobbeltsalær, dvs. at man som sælger selvfølgelig slipper, hvis handelen ikke bliver til noget.
Men det er da klart, hvis man skriver, at bilen har fire døre, og den så kun har to, at man hænger på den

Kommentar
Fra : tweet

Dato : 01-03-04 18:21

det er vi da enige om.
men du får alligevel en regning,

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-09-04 17:05

nu det snart jul igen.