/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hjælp S/M - Herskerinde
Fra : Dominaelev
Vist : 864 gange
200 point
Dato : 26-02-02 21:28

Min slave og jeg er nye i dette spændende univers, og håber her igennem at få lidt hjælp til at starte scancer op, afstraffelsen kan jeg - men lige at få min slave til at makke ret og hvordan man får startet en scance, kan godt volde mig nogen problemer.
dominaeleven

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 210 point
Dato : 26-02-02 21:47

Hej

Personligt tror jeg ikke lige dette er det rigtige Forum, når det gælder udveksling af scance - erfaringer !
Prøv måske : http://users.cybercity.dk/~dsl13127/ds.html
http://hjem.get2net.dk/Lux-in-Tenebris/page4.html

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : Dominaelev

Dato : 27-02-02 08:02

Tak for svaret PARKENSS.

Hvis du har flere sider - modtager jeg dem gerne på sus-stef@sol.dk

kan altid bruge flere sider at kigge på..

dominaelev

Kommentar
Fra : Mistrs.A

Dato : 02-05-02 15:28

Kære Dominaelev,

Parkenss har nok ret i at dette forum ikke er beregnet til udveksling af erfaringer, men det er e-mail.
Jeg har en meget fin træning med min egen slave, og du skal slet ikke være i tvivl om at du kan få ham til at makke ret. Derfor vil jeg tilbyde dig lidt erfaringsudveksling. Jeg sender dig min e-mail.

Mistrs.A

Kommentar
Fra : sunshinelover

Dato : 21-06-02 12:25

Jeg savner en en herskerinde?
Nogen ledige eller hvor finder man en?

Vh
danishesguy@hotmail.com