/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Varevogne II
Fra : pumbaba
Vist : 569 gange
20 point
Dato : 19-11-03 12:22

Hvordan finder man en varevogn til 3 pers.? Man kan jo ikke se det ud fra en annonce i avisen eller en tekst i den blå avis. Der må være varevogntyper, der er født med plads til 3 pers.??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-03 12:51

Kassevognene er stort set altid beregnet til tre personer.

Små varebiler med ratgear, har tit plads/seler til 3 personer.

Accepteret svar
Fra : oleeliassen

Modtaget 20 point
Dato : 19-11-03 14:01

Stort set alle Varevogne/minibusser er lavet således at at der kan være 3 personer foran, som regel ved hjælp af et tvillingesæde i passagersiden. Men det er ikke sikkert at den tidligere ejer (hvis brugt) har fundet det ideelt. Ford Transit, WV Transporter/LT, Mercedes V-klasse/sprinter, Peogoet Boxer, Citroen Jumper/Jumpy, Fiat Ducato/Odysse og Toyota Hiace for blot at nævne nogle af de mest kendte...

-Ole

Godkendelse af svar
Fra : pumbaba

Dato : 19-11-03 15:53

Tak for svaret oleeliassen.

Kommentar
Fra : pumbaba

Dato : 19-11-03 15:56

jeg tænkte ikke kun på lidt større varevogne, men også lidt mindre, som f.eks. størrelsen som toyota sportsvan eller lign. Er der også nogle i den katagori, der har plads til 3 pers.?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-03 16:04

Det har den der grimme Fiat (kan ikke huske hvad den hedder). Og den er kommet (eller kommer) som gulpladebil.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 19-11-03 16:09

Det må være Fiat Multipla du tænker på. Jeg tror ikke at den er kommet på gule plader og jeg mener at have hørt at den heller ikke kommer på gule plader, da det er en multivan og ikke er specielt velegnet til varebil uden sæder pga. indstigningsforholdene.

-Ole

Kommentar
Fra : pumbaba

Dato : 19-11-03 16:12

ok tak!!