/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spg. nr. 26453
Fra : h_blunck
Vist : 495 gange
500 point
Dato : 19-11-03 08:25

Hvad vil kandu.dk reelt gøre for at de rigtige og dagligt irriterende problemer bliver løst?

Tør man foreslå, at man får slettet alle gamle spørgsmål -- alle dem der daterer sig over 6 mdr. tilbage, og stadig er åbne, samt at man overfører gamle svar der ikke bliver købt i tre-seks måneder til zip-filer med titlen "gammel-xxxx" hvor de fire x'er erstattes af emnenavnet. Sådanne zip-filer kunne så være til salg for et af kandu.dk fastlagt pointtal...

Tør man ligeledes foreslå, at profiler der ikke kan bruge ordentligt dansk (jeg taler IKKE om stavefejl) i form af bandeord, tilsvininger m.v. ganske enkelt de-aktiveres, og en mail første gang sendes til personen efter 14 dage hvor vedkommende får en chance. Anden gang henvises vedkommende til dk.snak.mudderkastning, og e-mail adressen blacklistes...

Det bedste svar får point. Jeg giver spørgsmålet 10 timer. Kl. 18:20 læses jeres svar, og vinderen får points...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 19-11-03 08:26

Bemærk venner. Nu er problemet med over 500 points løst...

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 19-11-03 08:38

Ideén lyder da besnærende,men hvem skal administrere den.KANDU,naturligvis,meeeen,bare en reaktion på dette skal man jo nok ikke regne med
Ole

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 510 point
Dato : 19-11-03 08:50

Har selv lige stillet et tilsvarene spørgsmål her, og sendt det til kandu. Jeg har endnu ikke hørt fra kandu.
Du kan læse mit (og andres) forslag her http://www.kandu.dk/dk/spg/26066

MVH

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-11-03 09:58

Jeg kan også stille mig i rækken til de der har skrevet til kandu, men svar ??, er vist en by i rusland.

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 19-11-03 11:08

Tak for svaret viskinge.

Jeg lukker spørgsmålet, for det er nok rigtigt. www.kandu.dk har fået nok i sig selv. Videre til andre steder, hvor man lytter til brugerne...

Tak til alle...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse