/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad laver det tip her ?
Fra : ibasa
Vist : 303 gange
1 point
Dato : 19-11-03 08:12

Til alle interesserede [hør]
Gå ikke glip af dette årtusindes TIP publiceret i "tips & tricks" af den 19.november.

BOYKOT MATAS

Hvad i himlens navn laver sådant noget ævl i et forum for TIPS & TRICKS. Er der nogen der er i stand til at forklare, hvad der ligger bag dette forbrugerpolitiske manifest ? Mon skribent, udgiver eller forfatterens agent vil uddybe tippet ?
Sren i R;oDskilde

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-11-03 08:27

hvor ????
et link måske, eler er det en detektiv opgave det her

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 19-11-03 08:31

Det må være dette http://www.kandu.dk/dk/tip/5668

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-11-03 08:31

Uffe !
Nej-nej. Det figurerer squ i rubrikken tips & trick under sidste 25 og er sat til bedømmelse der.
i

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-11-03 08:50

Det er en der har købt de stribede,og forstår ikke at de ikke dukker op,så må man da blive sur,når man bliver lovet striber
Manse9933

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-11-03 08:52

Ja, jeg undrede mig også, da jeg læste "tippet".

Det må vist betegnes som noget ubegrundet ævl.

MVH

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-11-03 08:54

> Manse9933
Det har du ret i. Der kunne forklaringen godt ligge
Sren i Rskilde

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 11 point
Dato : 19-11-03 09:02

Er man lovet striber skal de ski også dukke op,derfor køber jeg ikke producter
der lover for megetså behøver man ikke at skulle ty til at skrive tips og udbasunere sin harme på kandu,nej køb dem uden striber,så bliver man ikke skuffet
Manse9933

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-11-03 09:08

Det kan jo være at samme bruger er blevet fyret som kosmetolog hos Matas p.g.a. de manglende striber.
Brugeren har også et indlæg i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/26177
mvh ans

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-11-03 09:18

det ser ud som om vi nærmer os årsagen til tipset,ingen striber nul job,hun må på stribe kursus/højskole i stribestrupmagle det ligger lige uden for pletløsuperstrupnedenhånd syd
Manse9933

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-11-03 09:22

Manse9933
Den køber jeg og lukker herefter spørgsmålet. Du har vundet den uhørlig sum af 1 matadorpenge + noget bonus, måske
Det var, når alt kommer til alt, bare det at forummet blev brugt til noget så intetsigende ævl. Efter min mening det der er med til at udhule ideen med tips & tricks. Hånden på hjertet: Så er der jo ind i mellem ting hvor reaktionen er: "OK, nå, det er sådan det kan gøres, smart".
Ans
Så er det en form for personlig vendetta. Hvis det er den skjulte dagsorden er det endnu mere uspiseligt. Men det ser ud til at du godt kunne have ret !
S;oDren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 19-11-03 09:24

Tak for svaret Manse9933. Ja-ja. Tv-reklamer er ikke altid så dumme endda.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-11-03 09:34

jubiiiiiiiii nu skal jeg ud og snolle,in fantasy land,der kan man købe stribe løse striber der er firkantet,for 1 matadorpenge kan jeg få 3 stk,inda pakket ind i stribede sultanske underhyler fra det 16 århundrede,
made in japan,striberne er fra en underleverandør i taiwan.
Manse9933

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-11-03 09:40

Din gav
Pas nu på. For meget slik gir´huller i tænderne
i

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-11-03 09:44

Hvem har dog givet det tip point ??????????????

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-11-03 09:49

Ja, det ma du nok spørge om. Vel en eller anden med Jo, sådan må det være
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-11-03 09:50

se selv (###),underhylerne har jeg sendt videre til pia kjærsgård hun mangler en ny hat,de kan måske have en positiv indflydelse på hendes intelekt
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-11-03 09:56

Hvem har dog givet det tip point,en der tror at han/hun kun kan få sine bonus points hvis han/hun giver points i bedømmelsen,hvem ved,som one from fantasy land.
Manse9933