/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvar kan de her sange findes??
Fra : Julie_89
Vist : 382 gange
90 point
Dato : 18-11-03 16:35

Haiii!
Vil bare lige spørge om der er nogle der ved hvor en eller flere af de her sange kan findes:
Senati Qien - I Cant breakdown
Ingrid Margaitte - im in love with you
Mirah Carey -Hereo
Elton John - Your song
Ronan Keating -You say it best (when you say nothing at all)
??? -Er du dus med himlens fugle
(Ham der synger 'er du dus med himlens fugle' vil jeg gerne have flere sange med, så hvis i kender en/nogle sange med ham vil jeg også blive glad)
Mvh Julie_89!
P,s sangene skal helst kunne downloades...
P,p,s ved ikke om alle sangene/sangerene er stavet rigtigt.... -Sorry....

Kommentar
Fra : kojja

Dato : 18-11-03 17:02

Her kan du prøve at finde tekster, men mere kan jeg ikke hjælpe med Sorry.

Lyrics.com
Lyricsdir.com
Getlyrics.com
mvh kojja

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 18-11-03 17:21

Tak men de var bare sange jeg skulle bruge, vil downloade dem....
Ellers tak det var sødt af dig
/*pof*

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 18-11-03 17:27

Det er Poul Reichhardt der synger "Er du dus med himlens fugle".
Yderligere oplysninger kan ses her http://www.danskefilm.dk/index2.html
Downloads kan jeg ikke hjælpe med...

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 18-11-03 17:29

Øv jeg var for sent på den så..

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 18-11-03 17:47

Nej du er ikke for sent på den for den kan ikke downloades der....
Vil virkelig gerne finde dem!!
Mvh Julie..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-03 18:35

Så må du jo ty til de ulovlige "deleprogrammer", feks. kazaa. Eller få en ung "fyr" til at hente dem, og brænde dem til en musik CD.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 18-11-03 18:45

Okay kan jeg få lidt hjælp til du "slemme" sider?!
Den eneste fyr der kan brænde dem bor i KBH og jeg i jylland så det ser sort ud!
Og foresten hedder du Palle Bæk? (Så tror jeg at jeg kender diG!)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-03 19:37

Nej jeg hedder Palle Hansen og bor i Horsens.
Men spørg da nogle unge mennesker, avisdrengen?
Du kan jo også låne CDèrne på biblioteket, men mangler stadig en brænder?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 18-11-03 19:42

hmmm....Tjaaa.......Det er vel en ide men vil stadig blive meget glad hvis nogen kunne finde dem!! mvh Julie_89

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 18-11-03 19:50

Jeg tror du spørger i det gale forum Julie_89. Det er jo ulovligt at downloade, selvom mange nok gør det, men hvis du bliver hjulpet på vej får vi ballade med kandu... du må bruge fantasien søg evt. på google.

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 18-11-03 20:25

Okay....... det vidste jeg ikke! Der er vel ikke en der kan fortælle mig hvor man så bare kan høre dem??
mvh Julie_89!
Det ville jeg også blive glad for

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-03 20:39

Man kan ikke bare sige hvor de ligger, for de ligger ude på alm. menneskers computere, som bruger kazaa, og på den måde deler man hinandens musik. Der skal bruges et program som kazaa til at hente.
Hvis man skal bruge et fildelingsprogram, så skal man lede efter Kazaa lite, som ikke er fyldt med reklamer der kommer med popupsider, og spyware, som der er på Kazaa. Lite er udviklet af nogle frie nørder, der ikke har nogen interesse i "reklamer"
Der er ikke noget ulovligt i at dele "programmer", hvis ophavsretten ikke krænkes. Så vidt jeg er orienteret er der ingen i Danmark der er blevet anklaget for brug af Kazaa, men der har været sager hvor kollegiebeboere har delt "programmer"
Men frem for at installere Kazaa lite, og søge efter x.MP3 så kunne du jo be din bekendte om at sende dem til din e-mailadr.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 19-11-03 13:11

Tjaa...det lyder lidt indviklet, men mange steder her er der nogle link man skal klikke på og så kommer man direkte til sangen det er sådanne link eller sådanne sider hvor sangene er på! (hvor man kan H-Ø-R-E dem!!!)
mvh Julie....

Kommentar
Fra : KinkyFaetter

Dato : 19-11-03 13:39

Lad vær at downloade det normale kazaa tag heller og downloade kazza lite det er mere sikkert politiet kan næsten ikke sporer dig....
du kan downloade det på www.k-lite.tk

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 19-11-03 16:30

tja, jeg fandt alle dine sange uden brug af kazaa. skrev 2 ord i google og vupti fandt jeg en side hvor det hele kunne hentes.

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 20-11-03 20:19

Jamen JudAs.J.LAiR.P vil du så ikke give mig den side? så jeg kan "høre" dem?? Så synes jeg du er lidt for skøn
Og KinkyFaetter det må jeg jo lige prøve så, men er det ulovligt?
Mvh Julie.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-11-03 21:05

Jamen? Julie, det var jo det jeg skrev?
(Hvis man skal bruge et fildelingsprogram, så skal man lede efter Kazaa lite, som ikke er fyldt med reklamer der kommer med popupsider, og spyware, som der er på Kazaa. Lite er udviklet af nogle frie nørder, der ikke har nogen interesse i "reklamer")
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 21-11-03 15:42

Okay pallebhansen men de der to ord som en havde skrevet ville da være gode og have for så behøver jeg ikke downloade det der kazaa, men nu er den ved at downloade..... Kender du så en gos side hvor jag kan downloade ("Høre") sange til det?
mvh Julie_89!

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 21-11-03 15:47

HeY! Det koster jo at downloade...........Tror altså de fleste piger på 14 er lidt på røven! _Har ikke råD!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-11-03 16:14

Kender du så en gos side hvor jag kan downloade ("Høre") sange til det? IKKE FORSTÅET?
Mener du en side hvor du kan høre lidt eller hele melodien, før du downloader sangen. Nej, det gør jeg ikke, men så "svarer", det jo næsten til at hente den, for din forbindelse til nettet skal stå lige så længe for at loade sangen ind, og så kan du alligevel kun høre den "en gang", og har ikke rigtigt hentet den.
Angående priser for at være på nettet. De fleste internetudbydere (hvor du bruger et alm. modem), har laveste takster efter kl. 19 for du henter vel ikke om dagen? Om dagen henter man så kun lige post, og lukker hurtigt ned igen. For "i" får vel formodentlig en særskilt regning på internetforbrug.?
Hvad med at bede nogle om dine kammerater, som har fri internet om at hente sangene til dig. "Fri er ADSL evnt. Stofa"
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 22-11-03 15:35

Øhm......Nu forstår jeg ikk! Det jeg mente med det her indlæg var om der var nogle der kunne give mig en side, hvor jeg kan få de her sange (eller bare en af dem) jeg skal ikke downloade så meget andet for at få dem, men bare så de kan komme ind i windowsmedia player..........det har jeg da engang før fået hjælp til, hvor jeg ledte efter en sang!
Og med den ovenstående sætning mente bare om der ikke var nogle der kandte navnet på en side hvor jeg kunne høre eller downloade sangen!? :-/
Og ved ikk helt hvad du mener med at det er gratis hiv man har fri internet, det har vi da, men det koster at få det kazaa program hentet.......(det var det jeg mente!)
Mvh Julie_89

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-11-03 17:15

Hvis du har gratis internet (Eller betaler et fast beløb, og må så hente alt det du vil), så koster det ikke noget at hente et program som Kazaa lite. Når du så har installeret Kazaa lite, så kan du med det lede efter sange i MP3 format, hente dem og spille musikken hver dag.

Hvis du vil gå til en webside, og trykke på et musiknummer, som så næsten med det samme begynder at spille, så kaldes det streaming, dvs. at dit modem henter lidt af nummeret, som begynder at spille, samtidig med at modemet forsætter med at hente resten. Ulempen ved streaming, er at kvaliteten ikke er god, der er ingen populære musikstykker at få fat på(kun dem der er frigivet af kunstneren), musikken er hakkende, og der bruges ret lang tid til at hente nummeret ind i medieplayer, nummeret kan ikke gemmes, hvis du vil høre det igen i morgen.
Om løbende hentning
Løbende hentning af filer er en mellemting mellem at hente en fil og afspille streamingmedier. Når en fil hentes på den traditionelle måde, skal hele filen kopieres til computeren, før du kan afspille den. Dette er ikke nødvendigt, når du henter filen løbende.

Som med streamingmedier kan du starte med at afspille en fil, der hentes løbende, før hele filen er hentet ned på computeren først. I modsætning til streamingmedier forbliver hele den fil, du har hentet løbende, på computeren, når du er færdig med at afspille indholdet.

Som regel henter du filer løbende på samme måde, som når du afspiller streamingmediefiler – ved at klikke på et hyperlink på en webside. Indholdsudbyderen afgør, om filen streames eller hentes løbende eller på en traditionel måde til computeren.

Jeg kender ikke nogen sider hvor de populære sider er at hente (Da det er ulovligt, og siden vil hurtigt blive lukket), den eneste jeg kender, ligger fast i Internet Explorer, i foretrukne, hyperlinks mappen under Windows media
Denne side viser små filmklip med musikken til.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 22-11-03 21:23

Okay nu forstår jeg havd du mener Pallebhansen! Tak (det tog vist sin tid for mig *S*)
Så tror jeg at jeg vil hente det der kazaa ned, men det stod bare et jag skulle være medlem påp siden for at kunne (og det er det der koster) men det må jeg lige kigge videre på imorgen! Er så træt nu......
Go'nat-hilsner fra Julie_89!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-11-03 21:47

http://k-litetk.com/?hop=tapion77
Du skal bare udfylde "et navn" og en brugbar e-mail adr.
Hvis du er lidt nervøs for at opgive din e-mail, bruger du en du har fra nettet, men den skal være en du kan gå ind på, for du får sendt et password, du skal bruge.
Tryk next osv.
Den fil (kazaa lite), gemmer du på skrivebordet, og når den er downloaded, dobbeltklikker du på den, og lader den bestemme hvor den vil lægge sig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hesuse

Dato : 23-11-03 15:57

prøv www.mp3search.com der er det gratid at hente musikken.

Kommentar
Fra : hesuse

Dato : 23-11-03 15:58

gratid=gratis

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 29-11-03 16:48

download imesh, der kan man hente mange sange, også de danske. Du kan jo altid slette programmet efter du har hentet de sange du skal bruge.

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 01-12-03 22:35

hvor downloader jeg så det?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-12-03 23:43

Har du ikke hentet kazaa?
Der er jo en grund til at 500000 brugerer deler musik med den, de andre downloadprogrammer kan ikke måle sig med den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-04 17:31

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest, du har jo allerede mistet dine point.
Der er mange der har dit spørgsmål stående, som ikke kan forstå du ikke lukker det.
Jeg siger ikke at jeg skal have point, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:40

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:41

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-08-04 07:40

Du ønsker åbenbart ikke Kandu mere, så jeg står af her, og fremover.
VH Palle Hansen