/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"copy"-fil mangler
Fra : jabco9240
Vist : 326 gange
20 point
Dato : 18-11-03 15:24

Hej !

Følgende alert dukker op på min skærm, fra begyndelsen af, når jeg tænder for min computer:

Filen ”copy” eller en af de tilhørende komponenter blev ikke fundet. Kontroller, at stien og filnavnet er korrekt, og at alle de nødvendige biblioteker er tilgængelige.

Hvad betyder det og hvad skal jeg gøre ved det?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-03 18:40

Hvis du har skannet for virus, vil jeg foreslå du tilbagestiller din computer (hvis du har ME eller XP), til en tidligere dato, hvor du ikke havde problemet.
Det gøres i start/ alle programmer/ tilbehør/ systemværktøjer
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 19-11-03 23:41

hvis det er 2000 du har så cd"en i og skriv under start>kør sfc scannow(husk mellemrum)

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 19-11-03 23:42

med cd"en mener jeg selvfølgelig win 2000 cd"en

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-11-03 23:48

sfc /scannow eller sfc.exe phg1> der mangler /

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 19-11-03 23:58

rigtigt manse tak for rettelsen!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-11-03 00:00

oky doky

Kommentar
Fra : Favorite

Dato : 24-11-03 08:51

Hej Jacob9240
Du har naurligvis den (de) originale program CD'er. Indlæs programmet igen, det plejer at hjælpe.

M.v.h.
Favorite

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 20 point
Dato : 11-03-04 17:31

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest, du har jo allerede mistet dine point.
Der er mange der har dit spørgsmål stående, som ikke kan forstå du ikke lukker det.
Jeg siger ikke at jeg skal have point, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : jabco9240

Dato : 11-03-04 18:33

Tak for svaret pallebhansen.