/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kan det være farligt?
Fra : sommerflirt
Vist : 973 gange
180 point
Dato : 17-11-03 20:07

Jeg er en fyr på 16 der har opdaget at oralsex er megadejligt.
Alligevel er jeg nu lidt nervøs for om det kan være farligt. Altså man hører jo så meget og sådan. Håber nogen kan svare på det, fordi jeg jo ikke vil gøre det hvis det er.

Hilsen Thomas

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 20:17

Hmm!! Farligt og farligt.
Jeg vil nu nok lige tænke over det hvis jeg var dig. Jeg lærte som barn, at hvis man kan lide det man får i munden - så skal man spise det Ergo kan det jo på sin vis godt blive farligt. For dig altså - ikke pigen

Frida

Kommentar
Fra : H_Rude

Dato : 17-11-03 20:19

Alt kan være farligt - Er der noget du specielt er nervøs for?

Kommentar
Fra : H_Rude

Dato : 17-11-03 20:19

Alt kan være farligt - Er der noget du specielt er nervøs for?

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 17-11-03 20:34

haha fridaflip det var nu ikke sådan farligt jeg mener. Jeg mener kan man få kønsygdemme af at slikke og blive slikket.

hilsen Thomas

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 20:39

>sommerflirt

Du risikerer i hvert tilfælde at få dårlig ånde.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 20:47

>Ram
Ja - men det er altså ikke farligt men selvfølgelig højest ubehagelig for andre.

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 20:49

>Frida.

Håber da, at du i visse sammenhæng glemmer din barnelærdom.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 20:54

>sommerflirt
Faktisk tror jeg, at du kan rage et og andet til dig. Herpes og svamp kan vel overføres oralt (mener jeg at ha' læst)

>Ram
Du skal ikke vide alting

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 21:00

>Frida.

Næe - det skal jeg vel ikke, men jeg tænkte bare.......

>Sommerflirt - Nogen får en god ide, og andre får en dårlig - Thats Leif.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 21:03

>Sommerflirt

Undskyld - jeg havde ikke læst dit sp. ordenligt - Jeg troede du spurgte om analsex, men det var jo bare oralsex. No problems - Når du kan slikke hende fra hus og hjem er du udlært.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 21:06

*LOL* altså ved vi nu, at man IKKE risikerer dårlig ånde ved at dyrke oralsex
Sikke en lettelse

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 21:10

Her har du lidt om diverse ting og sager.
http://www.netdoktor.dk/tema/koenssygdomme.shtml

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 21:13
Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 17-11-03 21:17

hehe dårlig ånde. Hvor fedt

hilsen Thomas

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-11-03 21:31

Mange kønssygdomme kan kun overføres ved legemestemperatur.
Visse sygdomme er fra blod til blod overført.
Så ja det kan være farligt.
Emesen.

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 17-11-03 22:22

Tak for svarerne. Jeg har læst noget af det nu, men jeg er lidt nervøs fordi mit pikhoved ligesom er nærmest grålig eller hvidlig. Jeg mener da at den skal være mere rød ik´. og så har jeg nogen knopper i kanten af hovedet som ser lidt mærkelige ud.

hilsen Thomas

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 22:29

Rolig nu Thomas. Grålig eller hvidlig er vist helt okay. Ja rødlig og blålig er såmænd ossemen gå for Gud skyld til lægen, hvis den bliver grøn
De knopper du taler om er ganske harmløse talgknopper som ska' være der.

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-11-03 22:29

Gå til læge Thomas.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 22:32

Hvorfor siger du nu sådan noget emesen. Thomas er da helt normal*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 22:35

>Frida

Det er noget sludder du siger, at Thomas skal gå til lægen hvis den blir grøn. Han skal bare sætte sig stille og roligt ned og vente.

Den falder af helt af sig selv

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-11-03 22:38

Citat
har jeg nogen knopper i kanten af hovedet som ser lidt mærkelige ud.

Hvis de ikke har været der før, bør det vel undersøges, af en læge.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 22:39

>Ram

Det er sgu da ikke sikkert*GG* Måske er han bare meget misundelig

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 22:42

I kanten emesen Det er garanteret talgknoppermen jeg ka' da tage fejl.

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-11-03 22:44

tja.....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 22:45

>Frida.

Nåe ja, du ved da osse bare alting Du bruger i hvert tilfælde hovedet, uanset hvad farve det har

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 22:49

Øv, hvor du driller Ram er der ikke en god film i flimmeren, som kan underholde dig??

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-11-03 22:50

Igen igen smalltalk. Der er i hvert fald ikke noget forkert i at kontakte sin læge, hvis man er den mindste smule nervøs.

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 22:55

>Ellebye
Nu ikke så selvretfærdig - Jeg tror at den gode Thomas har suget de gode råd der var at hente i denne tråd.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 22:57

Uha ellebye du kan måske godt lide smalltalk eller?? I mine øjne er det nu mere en blandingmen du synes måske ikke at sex er sjovt - og så har du da en pointe

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 23:03

Her kan du læse om bl.a talgknopper.
http://www.sexlinien.dk/brevkasse/allesvar.asp?kid=6

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 23:14

>Frida.

Godt gået Frida - Kanon brevkasse.

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-11-03 23:14

Altså Frida.
Mere behøver jeg vist ikke at skrive.

Kan sku' stadig ikke finde ud af de hoveder ind, men hvis grrrrrrrr.

ellebye

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 17-11-03 23:17

Det gør altså ikke noget at folk er lidt sjove. Det er jo lidt pinligt at snakke om sin egen pik så det gør det bare lidt nemmere. tak for svarerne

hilsen Thomas

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 23:20

>Ellebye.

Øverst til venstre på Kandusiden er der under Brugerservice forskellige muligheder du kan klikke på. Klik på "Kom godt i gang" ude - Klik derefter på det nederste link - der kan du se hvordan du laver de hoveder - Jeg går ud fra at det er smileys du mener - Kandu råder ikke over andre hoveder

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 23:20

Rigtig go' brevkasse hvis du spørger mig
Thomas det er ikke flovt at ha' et problem. Det er mere flovt ikke at gøre noget ved det.

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 23:24
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-11-03 23:24

Hej Thomas.

Hvis vi mente du havde en alvorlig sygdom, ville "talemåden" selvfølgelig være en anden.
Så kan man lige så godt lave lidt sjovt med emnet.

Håber ikke vi har skræmt dig helt væk.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-11-03 23:26

>Frida, phu ha, så kan jeg måske ikke finde dit?????

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-11-03 23:27

Hurra! det lykkedes.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 23:28

>ellebye

Er du sikker på, at du læser korrekt? Thomas har jo netop udtrykt, at han finder talemåden befriende. Så skræmt er han vist ikke

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 23:31

Øhh finde mit hvad?? Hvis det er MIT problem du hentyder til. Forget it
Jeg har ingen

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-11-03 23:32

>Det var nok ikke os andre han mente

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-11-03 23:34

>fridaflip

"Øhh finde mit hvad?? Hvis det er MIT problem du hentyder til"

Billede af dig, prøver lige mit bedste

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 23:40

Sorry ellebye men jeg fatter minusmen jeg er osse jyde og en smule træt*GG*

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-11-03 00:12

ellebye

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 18-11-03 15:15

hej fridaflip
Tak for alle oplysninger de er goe. Jeg synes der står meget godt i brevkassen men der kunne nu godt være nogen bileder så man fik chance for at se hvordan kondolomer ser ud.

hilsen Thomas

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 180 point
Dato : 18-11-03 15:39

Hej Thomas....

Jamen her har du så lige endnu et link, som viser hvordan kondylomer ser ud
Du klikker til venstre på 'billeder' og så kan du jo prøve at sammenligne med dine egne knopper - (som jeg stadig tror er talgknopper)
http://www.hud-doktor.dk/brevkasser/kondylomer/default.html

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-11-03 16:23

Uha! Nu håber jeg sandelig ikke, at du er gået i gulvet Thomas
Du bliver altså nødt til at fortælle, om det du ser på billederne ligner det du ser - når du kigger på *DIN EGEN* (det er da forhåbentlig talgknopper du ser

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-11-03 16:29

Frida for satan!!!!! - De billeder kan da få enhver kvinde til at blive vegetar

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-11-03 16:37

*LOL* Ja det har du da ret imen Thomas ville ha' billeder - og det fik han
Jeg håber blot, at han er ved at lave lektier eller lign. Man bliver jo efterhånden lidt bekymret

Frida.

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 18-11-03 19:51

hahaha hold kæft I to. Bare rolig haha jeg har kigget på bilederne og ved nu at det IK er kondolomer jeg har. Altså jeg synes det er fedt haha. Fridaflip jeg har lavet lektier, og er bare lettet over at det nok bare er talknopper

hilsen Thomas

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 21:48

Der kan du bare se Thomas. Det er så fedt at kan sige - hva' sagde jeg Håber du slapper lidt mere af - nu du ved, at det bare er talgknopper...

Frida

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 24-11-03 20:47

er der en der kan fortæl hvordan jeg give point til frida. der skal vel egenlig også lukkes når jeg har fået svar.

hilsen thomas.

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 24-11-03 22:06

Det KAN være farligt - for tænderne - hvis I kommer honning på

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 08-12-03 21:16

eh øhh hvodan afsluter jeg?

thomas

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 00:02

>sommerflirt

Klik på acceptér ude til højre ved den persons kommentar / svar du synes har besvaret dit spørgsmål bedst.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 00:04

>Sommerflirt

OK jeg så ikke at det var Frida du ville gi point - Så gør du bare som jeg skrev ovenfor ud for Fridas kommentar. Hun har osse fortjent dem

Godkendelse af svar
Fra : sommerflirt

Dato : 09-12-03 19:12

Tak for svaret fridaflip. og tak Ram2 nu lykkes det endelig at lukke spørgsmålet.

hilsen thomas

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 19:20

>sommerflirt.

Fint nok - Så kan du det til næste gang - ellers spørger du bare - der er altid en der kan hjælpe dig, og sommerflirt..... du behøver ikke at bruge så menge point på sådanne spørgsmål, men det står dig s'føli frit for.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 09-12-03 19:56

hehe det var en fejl. Hun sku slet ikke have haft så mage point men der gik lidt kuk i det.

hilsen thomas

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 19:58

>sommerflirt.

*GGG* Hun tilgiver dig nok*LOL*

Ram

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 09-12-03 20:05

ha ha det gør hun nok hvis det altså er en pige.

hilsen thomas

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 20:13

>sommerflirt.

*GG*Tror du da ikke Frida er hunkøn??*GG* -Det tror jeg - Hvis du søger på Fridaflip under alle emner, så kan du i de indlæg der dukker op få en fornemmelse af om hun har en Tap, eller skal ha' en Tap

Ram

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 09-12-03 20:24

hehe jo Frida er vist en pige men man kan jo ikke vide hvad der gemmer sig bag de forskelige nicks

hilsen thomas

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 20:29

>sommerflirt.

Nej det kan du ha ret i - Man skal ikke lave en blind date med en Kandu bruger, så kan man nemt få en slem forskrækkelse Uha Uha

Ram

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 09-12-03 20:40

hø hø jeg har lige opdaget hun bor i esbjerg. Så er det måske min moster for der bor hun

hilsen thomas

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 20:43

>sommerflirt.

Nåee fiskerkonen fra Esbjerg??? Ja de kan bare det gylle der med seriøs rådgivning

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-12-03 23:52

Nåe der blir' rigtigt sladret i tråden kan jeg se*GG* Uha ja, gad vide om Frida er med eller uden tap Har haft et værre mas med sådan én i dag (på et rent fagligt niveau altså) men Thomas for pokker - jeg er sgu ikke din moster fra Esbjerg det er bare ham Ram, der tror jeg bor i den øhh fiskerby*S*

Frida.

Ps.Tak for point Thomas- jeg klager skam ikke over at du dummede dig så kan du lære af det*SS*

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 10-12-03 00:24

hahaha undskyld frida. jeg troede du boede i esbjerg. det havde jeg set et andet sted
hvad er det du har lavet med den tap. hehe det vil jeg gerne vide

hilsen thomas.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-12-03 00:36

>Frida.

Ja ærlig talt Frida- må vi så lige få at vide hvad du går og tapper med??? Kunne du ikke få den ned - eller kunne du ikke få den op - Fortæl fortæl

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-12-03 01:38

Næe nej drenge I må sgu bruge jeres fantasi

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-12-03 01:41

>sommerflirt

Frida er på retsmedicinsk, og putter tappe i naftalin - så tag dig i agt

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-12-03 01:49

Neejjj hvor er du god til at bruge din fantasi Ram

Frida