/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
klassifikationsfilter
Fra : jensoline
Vist : 2417 gange
200 point
Dato : 17-11-03 19:53

hvordan neutraliseres klassifikations koden,(deaktiveres) i Win XP
Mvh Jens

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 17-11-03 20:03

Du går i internet indstillinger-Indhold.
Der har du en knap, med deaktiver/aktiver klassifikations filter.
Hvis du har brugt et password, da du slog det til, SKAL du bruge det for at slå det fra igen.
Ingen vej uden om D-)

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 17-11-03 20:36

Hvil du ændre produkt-id'ets nummer.?
Du skal vel have en anden kode lagt ind, eller hvad?
http://support.microsoft.com/?kbid=321636
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 17-11-03 22:08

Har sjusset mig frem til at det er klassifiseringen der er blevet slået til (har 3 børn)
hver gang det er en ny internet side der kommer frem , beder den om kode.Har fået ud af ungerne at der var kommet en boks frem der forlangte password,og så skrev de et!!
Mvh Jens

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-11-03 22:34

Internet Explorer: funktioner/internetindstillinger/sikkerhed brugerdefineret skyderen på mellem
Denne indstilling er "normal", men kan selvfølgelig stilles "skrappere" til børn, uden dog at have nogen egentlig sikkerhed for at de ikke kan se nogle af de vovede sider mm.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 09:11

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : jensoline

Dato : 16-02-04 15:38

Tak for svaret pallebhansen.Havde glemt p.g.a reinstall