/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Dreadlocks
Fra : Rastainc
Vist : 863 gange
80 point
Dato : 17-11-03 18:21

heY... Er der ikk tilfældigvis nogen her, der kan fortælle mig hvordan man laver dreads?

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 17-11-03 22:39

Hej, - Jeg blev nysgerrig og spurgte Google.
Dreadlock er filtret uplejet og uvasket hår, så det skulle være forholdsvis nemt at lave.
God fornøjelse

Accepteret svar
Fra : secret

Modtaget 80 point
Dato : 18-11-03 09:57

Hvis det er tale om "hair style", så er vi ikke i katteverden !
"Dreadlocks" er for unge mennesker og ser meget cool ud når de er lavet rigtigt. Og "dreadlocks are not dirty" som nogle tror ... Prøv og søg "dreadlocks" på nettet, så kan du også se billede hvordan man lave dem.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 05-01-04 22:27

Dreadlocks er hår som man nærmest triller rundt til lange pølser, minder lidt om slangekrøller, der er mange unge mennesker, der har prøvet det. Om det er smart/cool ellervirker usoigneret, er vel op til hver enkelt person at bedømme, da vi ikke er ens.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 05-01-04 22:27

Dreadlocks er hår som man nærmest triller rundt til lange pølser, minder lidt om slangekrøller, der er mange unge mennesker, der har prøvet det. Om det er smart/cool ellervirker usoigneret, er vel op til hver enkelt person at bedømme, da vi ikke er ens.

Kommentar
Fra : klodomir

Dato : 06-01-04 00:52

Skal din kat ha' dreadlocks?

På denne side kan du se nogle forskellige metoder til at lave dreadlocks: http://www.dreadlocks.com

Kommentar
Fra : Maria_DK

Dato : 10-02-04 21:28

Alt afhængig af hvor du bor, er der måske en afro-frisør. Ellers prøv at spørg på den nærmeste efteskole.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 10-02-04 21:56

Hvad med at lukke spørgsmålet???

Kommentar
Fra : RikkeHaa

Dato : 17-02-04 23:25

Tænker du har dreadlocks by now...

Godkendelse af svar
Fra : Rastainc

Dato : 26-02-04 18:11

Tak for svaret secret.

Kommentar
Fra : rina_

Dato : 10-08-05 16:47

tjek denne side .... www.knottyboy.com .. der er det beskrevet hvordan du selv gør held og lykke