/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Kur-ophold/ sommerhus
Fra : gisele
Vist : 438 gange
50 point
Dato : 17-11-03 14:21

Min kæreste og jeg har så meget brug for et kur-ophold eller bare et lækkert sommerhus, med spa og natur i området, over en forlænget weekend. Vi har ikke haft tid til os selv og hinanden.. Så, er der nogen der kan anbefale et godt sted i Danmark, Sverige?! Til rimelige priser?!

Mvh
Gisele

Ps. Har stillet samme spørgsmål i feriesteder..

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 17-11-03 15:35

Et sted at starte? : http://www.homes4holiday.com/fbw/dansk_nordjylland.htm

Jeg har prøvet at finde et fint sted i Tranum/Fosdalen, jeg engang fandt til mango, men... pist væk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 17-11-03 18:17

Hej Molokyle

Vi har lige fundet et sted igennem novasol. Det er sjovt du nævner Tranum/Fosdalen. Der var jeg i kolloni med børnehaven hvert år som barn. Det er jo der jeg kommer fra... Det bringer go´e gamle minder op..

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-11-03 18:28

Og jeg bor i omtalte område, det kan anbefales.
Turistkontoret formidler også sommerhusudlejning.
http://www.fjerritslev.dk/pages/default.asp?show=category&id=537

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-03 10:24

Rødhus, fjerritslev, tranum, fosdalen; der har jeg ferieret mange gange. Ja, sjovt som tingene hænger sammen en gang imellem. Danmark er en landsby

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 03-01-04 20:41

Hej Molokyle

Jeg kunne jo ligeså godt give dig point, i stedet for at mine point ikke tilhøre nogen. Så tak for svaret, selv om jeg havde fundet det selv. Det bragte mig i hvertifælde gode minder...

Mvh
gisele