/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvis man bliver stoppet 3 gange?
Fra : morten_dahl
Vist : 419 gange
4 point
Dato : 17-11-03 13:59

hvis man bliver stoppet 3 gange på en ulovlig knallert og de konfiskere den, starter det så for fra, hvis fx. man køber en anden, bliver den så taget første gange man bliver stoppet.

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 17-11-03 14:07

Ja hvis den står i dit navn, og den også er ulovlig tager de den første gang de stopper dig! I følge en eller anden latterlig paragraf...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-11-03 14:10
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 14:18

>Emanuel_Rose

Den § du omtaler som latterlig er det bestemt ikke - Faktisk skulle det forbydes skvaddehoveder, der får konfiskeret deres knallert at køre de næste 3 år, uanset om den ejet, lånt, lejet eller stjålet. Så kan de lære det.

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-11-03 14:29

Ram - de der "Emanuel-Rose'r" må være de udødelige scooter/knallertkørere der uden problemer kan køre på baghjulet over et lyskryds for "taxigrønt", altimens vigtige organer, såsom albuen er behørigt beskyttet af en styrthjelm. Hovedet behøver man jvf. ovennævnte udødelighed ikke beskytte. Det er ligeledes en selvfølge, at øvrige trafikanter, såsom fodgængere forføjer sig fra fortorvet, når dette anvendes som kørebane. Desuden forventer man at højresvingende bilister er i stand til at kunne scanne sådan en scooter i bakspejlet- selvfølgelig uden lys - der drøner med rundt regnet 1,5 km/min (90 km/t eller 25 meter pr sek). Idet bremserne i sagens natur er dimensioneret for 30 km/t skal medtrafikanterne tage behørigt hensyn herfor.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 14:51

>3773

Og så er det ikke engang løgn - og når de ikke beskæftiger sig med dette, så ligger de hjemme på sofaen og spiser chips mens de masturberer - jvf.http://www.kandu.dk/dk/spg/22430 for at forebygge det ævl han kalder ”svag prostata”.

Ram

Kommentar
Fra : Jbille

Dato : 18-11-03 09:08

Der er da vist nogen der har ondt i røven over et eller andet...

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 18-11-03 18:08

Der er da vist nogen der ikke rigtigt har noget liv ud over Kandu.dk, nu skal det siges, at jeg rent faktisk aldrig har ejet hverkan en knallert eller en scooter. Grunden til at jeg skrev latterlig paragraf var at jeg ikke var klar over præcis hvilken paragraf der var tale om. Ikke desto mindre er det rent faktisk tilfælet at en sådan paragraf eksisterer...og jo man forebygger svag prostata ved at prygle aben...så tag lige og slap af og gå ind på http://www.boobdex.com/recent/NOV/11172003i.html

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-11-03 18:32

>Emanuel_Rose

Kunne du tænke dig at uddybe dit hjemmestrikkede begreb "svag prostata" eller har du noget aut. kilde materiale du kan henvise til, samt at samme sygdom profylaktisk hæmmes / hindres ved uhæmmet masturbation.

Eller er det bare noget du og naboens knægt har opfundet, mens I leger doktor nede i cykelskuret?

Og så spar os for disse sølle link til pubertets ½ pornosider. Skvadderhoved.

Vedr. dit paragraf ævl - Vil det sige, at alle §§ du ikke kender er latterlige?? Det blir vist til mange, med den indsigt du indtil nu har præsteret

Ram

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 18-11-03 23:35

Og Ram har stadigt ikke noget egentligt liv...gå ind på http://www.sundhed.dk/sog/doktor.htm, søg under onani, et stykke nede på siden vil du finde en artikel som beskriver hvordan onani forebygger, godt nok ikke en direkte svag prosata, men prostatakærft...
Og by the way lad dog være med at hænge dig i det med paragrafferne, det er sgu da for småt...

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 18-11-03 23:55

jamen jamen jamen......hvordan fanden kan man forestille sig, at ens straffeattest bliver slettet hvis man køber et nyt køretøj! Jeg vil ønske for folk på de danske gader, at du bliver snuppet og får fradømt kortet de næste tyve år. Desværre får man gang på gang bekræftet sine fordomme mht. knallertkørende Brianer på de danske veje!
SNØFT.

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 18-11-03 23:58

Ram2 er forresten en af de brugere, som får en til at overveje sit medlemskab af kandu. Tomme tønder buldrer desværre mest....igen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 00:05

>Emanuel_Rose

Når du er i stand til at læse - eller har nogen læst højt for dig - så kan du vel læse at der ikke er noget der hedder "en svag prostata" - derfor er det noget codylt bavl du fyrer af. Skvadderhoved.

>Runeldo overvejer sit medlemskab af Kandu - lad være med det - Fis bare af.

Ram

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 19-11-03 00:23

Super...endelig en lidt sej bruger af Kandu! Fedt at bede folk om at "fise af".....høj høj klasse, det gør jo bare siten bedre og bedre. Nej pjat til side. Få dig nu et arbejde lille skat og kom videre, det er desuden langt over din sengetid. Hyg dig og sov godt.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 00:31

>Runeldo.

Jamen kære ven - jeg støtter dig bare i din overvejelse - beklager hvis ordvalget stødte dig, men jeg mente bare, at du da ikke skal spilde din kostbare tid og dine guldkorn (så lige dit enestående råd i en anden tråd) på et sted du ikke bryder dig om.

Ram

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 19-11-03 15:01

Man kan vel godt kalde en kraftramt prostata for en svag prostata.....eller er det bare mig.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-03 15:05

Kraft = energi

Kræft = cancer

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 15:14

>Emanuel_Rose

Man kan kalde hvad man vil, men hvis man skal kommunikere er man nødt til at tale samme sprog, hvis man vil forstås. Prostata, som er en kirtel, kan ikke være "svag", men den kan være kræftramt - ja.

Forstil dig at nogen siger "Han havde svage lunger" ( Det er ganske vist ikke en kirtel) Vil du så opfatte det, som at personen havde lungekræft.

Den undersøgelse du henviser til, er da udmærket, men jeg tvivler på, at nogen hankønsvæsener leger med deres kønsdele for at undgå at få kræft. De har dermed heller ikke nogen berettiget grund til, at sidde og rive i banditten under julemiddagen, under påskud af, at det er for ikke at få kræft.

Hvis undersøgelsens resultater er holdbare, må det vel bare ses som en positiv bieffekt, at man kan nedsætte (ikke fjerne) risikoen for prostatakræft

Ram

Kommentar
Fra : mrbart

Dato : 26-11-03 19:11

ja det er nogen pis..:( Mega nederen.. HADER politiet nogen gange..

Kommentar
Fra : stefan1002

Dato : 11-12-04 19:24

og vis du bliver stopped tre gange er du ikke for smart

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-12-04 08:37

...og denne tråd er over et år gammel og ULUKKET.