/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
windows kunne ikke opdatere filen %1 fra~
Fra : noianiz
Vist : 352 gange
138 point
Dato : 17-11-03 13:41

ja sådan ser det ud når jeg starter min comp. den gentager sig selv et par gange og så fortsætter den inlæsning af windows....

det hele startede med jg dowloadede en codecs pakke. jeg har ikke haft nogen problemer men det er jo en noia besked!!

nogen der ved hvad det skyldes???????????

takker

Kommentar
Fra : moest

Dato : 17-11-03 13:59

Er det før windows starter (skærmen er sort) eller efter den er begyndt (grøn baggrund, windows logo etc.)

Hvilken version af windows er det ?

Kommentar
Fra : noianiz

Dato : 17-11-03 14:27

det er i dos... opstart før windows er inlæst...
bootfasen eller hvad folk vil kalde det...
jeg køre ME.

takker

Kommentar
Fra : moest

Dato : 17-11-03 15:14

Det kunne godt lyde som om at det er i din config.sys eller autoexec.bat.
Kender du noget til dem?

Hvis du begynder at redigere i dem i notesblok så husk altid at skrive "rem "(og husk mellemrummet) foran den/de linier du kan 100% identificere som fejlagtige OG IKKE SLETTE DEM I FØRSTE OMGANG
rem gør resten af linien til en bemærkning (remark)
mvh
Moest

Kommentar
Fra : noianiz

Dato : 17-11-03 19:08

hm. . jeg har ikke den store kenskab til config.sys og autoexec.bat... kun de er vigtige for styresystemet...
tror i der er noget galt i config.sys eller autoexec.bat?

øv.

Kommentar
Fra : noianiz

Dato : 26-11-03 12:32

windows kunne ikke opdatere filen %1 fra %2, det kommer HVER gang jeg har instaleret noget nyt...
er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe?????????

Kommentar
Fra : moest

Dato : 26-11-03 13:36

Har du fundet ud af om det er i autoexec.bat eller config.sys?
(evt. kunne du åbne begge filer med notesblok og smide en kopi af hvad der nu måtte stå herind)

mvh
Moest