/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skrift på skjold?
Fra : southpole.dk
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 17-11-03 13:34

Jeg har mig en Peugeot VivaCity. På side skjoldet er der et VivaCity mærke, på samme måde som der er på Aprilia Sonic'erne (Selvf. bare et sonic mærke)

Er der en nem og skånsom måde at fjerne det mærke? Jeg tænker på, uden at skade skjoldet og lakeringen?

-/ http://southpole.dk

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-03 15:25

En varmeblæser kan klare jobbet ! Bare varm det lidt op til limen slipper... Man pas dog på at du ikke for lakken til at koge op !

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 18-11-03 12:46

Aah! Endnu en HTX-Studerende!

Ja, regner med at du ved hvad du snakker om (Kiggede på din HP) Men er du helt sikker? Det er jo ikke et rigtigt klistermærke! Og jeg ville blive temmelig nærrig hvis lakken blev bare det mindste ødelagt, eller der kom spor efter mærket.

-/ http://southpole.dk

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-11-03 15:43

Kender en der engang gjorde det på en sonic med en lighter.... Der skete ikke noget med lakken udover at den selvfølgeligt blev sodet til... Men prøv dig frem, bare lad være med at give den fuld gas og holde den helt tæt...

Og ja jeg er da HTX-Studerende ??

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 18-11-03 16:11

Okay, jeg gør da et forsøg så.

Jeg går osse på HTX

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-11-03 16:12

Held og lykke så!

Okay, hvor henne ?

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 18-11-03 21:58

HTX-Roskilde, dig?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-11-03 22:02

HTX-Hillerød Fed skole, lige på nær at der er ca. 0,1 god pige på hele skolen.....

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 18-11-03 22:07

He he, det samme her. Til gengæld ligger skolen 100meter fra handelsskolen. BONUS piger!

Hvad årgang?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 19-11-03 07:09

1. Års 2003/2004 .... Handelsskolen / Teknisk skole (frisør uddannelsen!!!) ligger heller ikke så langt væk fra vores skole :)

Godkendelse af svar
Fra : southpole.dk

Dato : 23-01-04 09:04

Tak for svaret Jon.