/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvad er MAGNA-RX PATCH
Fra : Surf
Vist : 565 gange
50 point
Dato : 17-11-03 01:58

ja hvad er MAGNA-RX PATCH. jeg har nemlig ikke dl den da jeg tror at det er en virus man vil gi mig. men er der nogen der ved hvad det er

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-11-03 09:02
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-11-03 09:50

Du må da hvide hvem der sendte den til dig?
Jeg tror det er en virus, eller en pjattet virus. Men jeg ville ikke røre den med en ildtang, hvis jeg var dig.
Har du prøvet at skanne hele din harddisk, med en opdateret antivirusskanner.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 09:12

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:38

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-04 10:22

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:40

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-08-04 20:16

Jeg står af her, og besvarer ikke dine spørgsmål mere.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-09-04 17:45

har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-11-04 15:53

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 21:38

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 17:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål