/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GTA: Vice City
Fra : N.Joy
Vist : 192 gange
20 point
Dato : 16-11-03 21:04

Hvordan får jeg damerne ind i bilen/op på motorcyklen?

MVH N.Joy

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-03 21:07

? ? ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-03 21:11

Tror ikke det virker på motorcykle! I bil skal du have en pæn bil og en health under 100, og så naturligvis penge! Bare hold ved siden af en prostitueret, så valser hun selv hen til bilen og sætter sig ind! Kør hen et roligt sted og se hvordan din health går op! Hvis du er rigtigt grov, så kører du selvfølelig hende ned efter hun er stået ud og får derved dine penge tilbage! Ikke særligt gentlemansagtigt men det er jo heller ikke det spillet går ud på!

Kommentar
Fra : 25

Dato : 18-11-03 18:04

Hvad f..... tænker du på piger er bare ikke en ting!! hvad hvis det var dig en pige tog op og tog røven på? ;-(

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-11-03 22:16

Lær at skelne mellem spil og virkelighed 25!

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 06-12-03 02:11

Skriv denne kode inde i spillet: fannymagnet

Så kan du samle 3 forskellige slags piger op på motorcyklen og ind i de fine biler..

See you..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:20

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 01-06-04 17:32

Du kan også holde tæt ved den person, du vil ha' ind i bilen/motorcyklen og skrive hopingirl hurtigt, og vupti er den visse person i din bil eller på din motorcykel..