/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
aprillia rally tuning
Fra : Fuckjer
Vist : 286 gange
50 point
Dato : 16-11-03 20:32

her er den mortor dumme scooter freak igen min aprillia rally kør kun 30 så er der nogle der kan skrive til mig hvordan jeg fjerner begrænsningerne ....... jeg skal have fjernet begrænsningerne end til videre for jeg skal ha bestil en hel ny mortor som er tunnet har 15,28 hk og køre pænt nice men der er normal gearing på så er der nogle der vil hjælpe mig hvilken gearing er bedst hvis jeg gerne vil ha go topfarrt men meeega godt optræk jeg skal kunne komme på baghjul lige som en af mine venner han har ''stylet'' 5 km og kun røget bag over 2 gange men jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig

hilsen den mortor dumme scooter freak....... tak på forhånd

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 16-11-03 21:12

Der sidder følgende begræsninger på din rally:
1. = En skive i variator.
2. = En skive i kobling.
3. = Et meget lille forrør. ( Måske blindrør./ Katalysator ).
4. = En 1 mm tyk toppakning / orginalt er den 0,1 mm
Læs på fx. www.scooter-forum.dk hvordan du fjerner dem

Den motor med 15,28 hk vil jeg da gerne lige hører lidt mere om ? Hvem er ejeren ?

Med en 15hk scooter skal du sgu ikke være bange for at du ikke kan gå på baghjul!
Og ham der har stejlet 5km, det skulle vel aldrig være en ssm?

Kommentar
Fra : Fuckjer

Dato : 18-11-03 16:19

den mortor med 15 hk det er en af mine vennner der kender som har en polini butik men der kunne gå 1/2 år til 3/4 år før den er samlet og leveret så derfor skal jeg have en gearing på så jeg kan køre på baghjul i vente tiden såå hva tror du der er bedst til den

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-11-03 17:17

jamen... Du skal jo have en så lav gearing som mulig, men det er jo ikke fedt at sætte en mindre gearing i end standart.... Brug dog hellere pengene på lidt tun der får den til at lette...! En racerkobling og en ny vario kan gøre underværker! En racerkobling kan godt få den til at få et del bedre optræk hvis den bliver indstillet ordentligt...!