/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
sort eller gråt
Fra : alexandra19
Vist : 452 gange
60 point
Dato : 16-11-03 20:15

Jeg har læst en del om at det er skidt at låne penge på det sorte/grå markede. Desværre er det netop hvad jeg har brug for, men kan altså ikke finde noget der er hverken sort eller gråt...
I skal ikke bekymre jer, at få et hvilket som helst lån er bedre end alternativet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-03 20:52

Hvis du ikke kan betale en gæld, har kreditor et problem.
Tag den med ro, ingen kan tage dine kostpenge.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 01:35

>Teil

Tror du HA lader en debitor beholde kostpengene??

Ram

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-11-03 05:19

Hvem taler om HA

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 17-11-03 06:56

Er det nødvendigt med kostpenge, hvis man bliver 'hjulpet' af HA?

mvh ole

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-03 07:41

>Teil

Du skriver: "INGEN kan tage dine kostpenge", og da der ikke er nævnt nogen kreditor, er HA en af mulighederne - Ik' Teil?

Ram

Kommentar
Fra : alexandra19

Dato : 17-11-03 08:07

jeg forstår ikke hvad I taler om... Kan I gentage på dansk?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-11-03 09:20

Hvis du låner gråt eller sort, Alexandra, kan det være man anvender Hells Angels (HA) eller Bandidos som indkrævere af skyldige beløb. Og så er man virkelig på spanden!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-11-03 09:22

Almindeligvis kan renten også ligge på et usædvanlig grimt niveau. Hvis det er sort (gråt) kan du ikke trække disse fra på din selvangivelse.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 17-11-03 16:26

Alesandra19

Hvad mener du når du skriver det sorte/grå marked??

Er det virkelig sort, eller mener du f.eks. lynlån/ekspreslån/
og hvad de ellers hedder, altså andre steder end i banken??

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 17-11-03 16:27

Alesandra19 = alexandra19
Sorry

Kommentar
Fra : alexandra19

Dato : 11-12-03 20:43

Jeg mener hvem som helst der har lyst til at låne penge ud til næsten hvem som helst, også selvom betingelserne er helt hen i vejret

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 11-12-03 22:00

Ja, så ville jeg nok holde mig laaaaaaaaaaaangt væk.