/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
@ på et engelsk tastetur?
Fra : Kris
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 16-11-03 17:46

Jeg er ved at installere et engelsk program hvor jeg skal taste min email adr. ind. Det kan jeg imidlertidigt ikke fordi programmet muligvis tror at mit tastetur er engelsk. I så fald, hvor finder man @ på et engelsk tastetur?
På forhånd tak.

Mvh.
Kris

Kommentar
Fra : jensthybo

Dato : 16-11-03 17:53

Hej Kris
Skriv din email adresse i Word og kopier det, indsæt det så i det andet program. Det er vist det nemmeste.
/Jens

Accepteret svar
Fra : hjp1974

Modtaget 60 point
Dato : 16-11-03 17:59

Det sidder på enten shift+2 eller shift+4, men jeg kan ikke lige huske hvilken. Men det er ihvertfald bare shift+.

mvh/HJP

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 16-11-03 18:23

Tak for svaret hjp1974. Jeg kunne desværre ikke bare kopiere det over.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-03 18:31

Tror faktisk den ligger hvor backslash gør på et dansk tastatur!

Kommentar
Fra : arvig

Dato : 17-11-03 08:15

Desværre kan jeg ikke give hjp1974 mere end halvvejs ret
jeg har nu valgt engelsk tastatur for Storbritannien og taster shift+ø @, men det er korrekt, at hvis man indstiller til USA med amerikansk tastatur saa er det shift-2 @

Pas p[ indstillingerne, dette var USA keyboard.
Hvis du vælger flere sprog kan man skifte mellem dem ved hjælp af ikonet på bundlinien.
venlig hilsen
arvig

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 17-11-03 18:41

Arvig:

Du har ganske ret i at min erfaring baserer på et amerikansk tastatur. Jeg regnede godt nok ikke med at de havde lavet forskel på engelsk og amerikansk. Men så blev jeg da lidt klogere
Men jeg håber Kris fandt ud af det alligevel.

mvh/HJP