/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Flight Sim. 2004
Fra : labuni
Vist : 442 gange
200 point
Dato : 16-11-03 17:28

I for bindelse med Flying Lessons i FS2004 skal jeg bruge komandoen: [Ctrl] + ], problemet er bare da ] er placeret på 9-tasten skal jeg taste [Ctrl] + [AltGr] + ] og det virker ikke.
Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre, evt. fortælle hvor ] er placeret på et amerikansk tastatur, jeg ved ikke om det virker, men måske.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-03 17:38
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-03 18:35

Off the record, kan du prøve denne simulator.
http://www.flyveleder.com/showpage.asp?ID=64

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:21

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 01-06-04 16:00

Nej - Jeg har ikke modtaget noget brugbart svar, på det keyboard layout du har sendt et link til er ] placeret på en taste, der ikke findes på et dansk keyboard.

Desværre.

/Lars

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 17:34

Prøv asteriks * tasten eller Alt gr * tasten

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 06-06-04 19:39

Nej - Desværre tedd, det virker heller ikke.

Mvh. Lars