/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Filmen Payback!
Fra : Patriar
Vist : 334 gange
50 point
Dato : 16-11-03 15:47

Der er en scene i filmen payback jeg ikke fatter helt.

mel gibson og hans kone og ham psykopaten har lige torpederet en bil fyldt med Kinesere og frarøvet dem en masse penge.

Da de står og deler pengene, er der ikke så mange og ham psykopaten bliver sur og irriteret over det.

Mel Gibson siger at han skal slappe af og at de jo trods alt slap godt fra det.

Men lige pludseligt snyder psykopaten ham som bekendt.
Og det har siger her kan jeg ikke få til at give mening????

Han siger: You know whats funny? This will kill you.. Its always a 130.00

Hvad skal det betyde?

Accepteret svar
Fra : Agent2002

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-03 00:56

Hejsa

Han mener at der altid er 130.00 i kufferen.
De penge skal psykopaten bruge til at komme ind i syndikatet.

Mvh Agent2002

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 17-11-03 09:54

Ja men hvad skal det betyde?
Det virker som om at han siger at hver gang de har stjålet penge, så vil der kun være 130.000 i tasken?
Giver ingen mening.

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 17-11-03 15:11

Hvorfor giver det ingen mening

Han lyver, og han er åbenbart så god til det, at du ikke selv kan lægge 2+2 sammen
Om så han har sagt, at der er 500.000 i kufferen er der stadig kun 130.000 kufferen.

Mvh Agent 2002

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 17-11-03 17:36

Er det ikke fordi der ikke er nok penge at dele så de kan få de 130.000 hver, altså under 260.000. Men da han dræber Mels karakter, så er der nok til at han selv kan få de 130.000 som han skal bruge. På den måde er der always de 130.000 han skal bruge for at komme ind i syndikatet igen.

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 18-11-03 23:03

Ja ok så må jeg jo godtage den. Forstår den godt. Men jeg ville nu have været mere tilfreds hvis han havde sagt.

It WOULD always have been a 130.000..

Men det er vel noget amerikansk slang et eller andet..

Men tak for svarene..