/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
pc-spil som Diablo? Hvad spiller I?
Fra : NielsPT
Vist : 637 gange
123 point
Dato : 16-11-03 15:01

Hejsa Alle..

Jeg søger for tiden nye computerspil, til at fordrive tiden, en gang i mellem.
Jeg kan utrolig godt lide Diablo (2 LOD); og vil derfor gerne vide, om der er andre spil på markedet, som minder om det?

Eller evt: hvilke spil er du/I pjattede med?

Mange venlige hilsner
Niels

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 16-11-03 15:16

Jeg er selv helt fordybet i Ultima-Online, som er det vildeste online rollespil til dato. Jeg har aldrig set noget lignende. Det er simpelthen muligt at gøre alt i den virtuelle verden. Du kan gå alle veje, du behøver ikke kun at kæmpe. Du kan være snedker, bager, magiker, swordsman, simpelthen alt! Hvis du vil ha' et hus så er det bare at få fat på en anden spiller som har "uddanet" sig som arkitekt, og finde en passende pris. Er der nogen du vil have dræbt? ja, dræb ham selv, eller smid en bounty på hovedet af ham. Jo bedre du bliver til tingene jo flere penge kan du tjene! Der er simpelthen så mange muligheder i det spil så det er til at falde på rumpen af.

Grafikken kunne være bedre, men hvad gør det så længe der er et gameplay der vil frem i verden.

mvh JudAs.J.LAiR.P

Accepteret svar
Fra : tom34

Modtaget 133 point
Dato : 16-11-03 16:55

Hej
newerwinther nigts er i stil med Diablo og der til kan du nu få Expansion til eller så er der Divine divinity.
jeg spiller selv meget Diablo 2 lod og Warcraft 3 med Expansion plus red alert 2 (yuri"s revenge) og somme tider c&c Generals
H Tom