/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Lager styring program
Fra : dcedata
Vist : 935 gange
25 point
Dato : 16-11-03 14:16

jeg har fået anskaffet mig nogle stumper. og nu søger jeg en program, som kan hjælpe mig med en overblik over
det skal siges at jeg IKKE VIL bruge acess el excel.

jeg har været ved at se lidt på concorde / navision.

men da jeg ikke skal have en firma, eller noget, syntes jeg at de er lidt vilde.

nogle med en evt. privatlavet program.

jeg vil gerne kunne tilføje til lageret, og trække ud fra lageret.

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-03 14:36

Her kan du finde gratis programmer
http://www.nordicos.org/programs/

Kommentar
Fra : Kris77

Dato : 21-04-04 09:02

Fandt du et program? Jeg søger nemligt det samme, men kan ikke finde noget, heller ikke på det link Teil har indsat.

Kommentar
Fra : dcedata

Dato : 21-04-04 16:25

nej jeg har ikke fundet nogle programmer, er ved at overveje at lave en program selv
men det kræver at jeg først lærer det. men da jeg skal til og være farmand, så bliver det nok ikke lige
aktuelt.

jeg leder stadig... med lys og lygte !!

Kommentar
Fra : janbeuskov

Dato : 11-12-04 15:36

Prøv denne oversigt over økonomiprogrammer - måske der findes et freeware program hvor lager er inkluderet.

Kommentar
Fra : janbeuskov

Dato : 11-12-04 15:37

http://regnskabsprogrammer.homepage.dk/oversigt.htm

Prøv denne oversigt over økonomiprogrammer - måske der findes et freeware program hvor lager er inkluderet.