/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
problem med at flashe
Fra : neccc
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 16-11-03 14:08

HEjsa

Jeg har lige prøvet at opdater en 3210 og det gik også fint, men hvis jeg går ind i beskeder og gerne vil se billederne så fryser telefonen, hvad kan jeg have gjort forkert, alt andet ser ud til at virke fint???

på forhånd tak

Kommentar
Fra : ho_dabp

Dato : 17-11-03 22:45

Har du lavet en update faid med KNOK?

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 18-11-03 08:06

Jeg kan ikke faa update faid med KNOK til at virke der kommer ud med en profejl, men jeg har proet med et andet program og jeg tror det virker for ellers slukkede telefonen efter 20 sek, s[ jeg tror jeg har updateret faid.... hvad gor update faid endelig ved du det???

Tak

Accepteret svar
Fra : ho_dabp

Modtaget 50 point
Dato : 18-11-03 14:02

Jeg ved ikke hvad faid er, men prøv www.blight.dk der er en masse info om nokia, unlocking, opgraderig osv.
Jeg har også før unlocket og opgraderet uden brug af faid, men for det meste er det vist en god ide...
prøv eventuelt faid update med rolis, knok22 eller knok95
du kan finde en programliste over gode nokia programmer her: http://www.handy-flashpage.tk/

Godkendelse af svar
Fra : neccc

Dato : 30-11-06 19:37

Tak for svaret ho_dabp.