/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Har du gjort nar af en kandubruger idag?
Fra : JanneP
Vist : 575 gange
1 point
Dato : 15-11-03 21:40

Hvad hulen er meningen med at gøre nar af folk i stedet for at svare på de spørgsmål folk stiller i den rimelige tro at man får nogle ordentlige svar???

Jeg får helt en fornemmelse af at zonker er begryndt at gå igen *BRRR*

JanneP

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-11-03 21:50

>JanneP.

Nu er der jo nogle spørgere der gør sig selv til nar, ved at stille så dybt åndsvage spørgsmål, at det ikke er muligt at besvare spørgsmålet på normal vis.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 22:27

>JanneP.
Taler du ud fra egne erfaringer eller??
En del spørgsmål som stilles er dog temmelige useriøse - og fortjener ikke ét stående bifald.

Langt de fleste spørgsmål bliver dog behandlet med omtanke, så jeg mener ikke, at det er fair at slå spørgsmålet op på denne måde, som du nu har valgt at gøre.

Frida

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 15-11-03 22:27

> JanneP

Du er s.. da for dum.

Hvad fanden mener du egentlig med det p.. du fyrer af, og hvad hentyder du til.

Hvis du mener et konkret spgsm., så tag dog lige og link til det så andre kan se hvad du mener!!!!!!!!!!!!!

Du skriver i din profil at du IKKE kan fordrage folk uden humor? (sikke dog en generalisering af folk), men så vil jeg lige køre den videre og sige at jeg ikke kan fordrage sådan nogen som dig uden form for inteligens (ihvertfald i denne sammenhæng)

Bantam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-03 22:42

Min kommentar til dit spørgsmål er: JA, men i smalltalk.
Men hvad mener du og hvor. Henvisning ønskes.
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-11-03 23:13

Do her. Du kan ikke slynge en påstand ud, uden du henviser til nogle eksempler.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 23:29

Hun leder
Imens ka' jeg så oplyse, at ja - jeg har lige gjort nar af en Kandu bruger.

Et sp. forsøges at besvares seriøst. Spørgeren viser sig (i mine øjne) at være sk...

useriøs - og det pisser mig af.

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-11-03 23:46

>Frida kan du ikke lige give >JanneP linket, det er måske det hun leder efter?????????

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 23:57

*LOL* jo da. http://www.kandu.dk/dk/spg/26215

Hvis I skynder jer - kan det læses gratis. Lille Kasper har nemlig lige lukket
Han gad ikke længere høre på mig "gamle krampe"

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-03 00:04

Det var noget af en sag at læse.
Gjorde nar - det ved jeg ikke.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 1 point
Dato : 16-11-03 00:08

Jeg syntes da du sagde tingene lige ud, uden omsvøb, det er da ikke at gøre nar.
Det må være noget alvorligere vor spørger, søger og søger.
"De higer og søger i ældgamle bøger", mere kan jeg ikke huske.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 00:09

Set med Kasper's øjne - tror jeg nu nok, at han følte jeg gjorde narmen sån' er der jo så meget.......

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-03 00:20

JanneP stillede spørgsmålet Kl. 21:40
Jeg mangler stadig respons kl. 00:09
Tja......................

Godkendelse af svar
Fra : JanneP

Dato : 16-11-03 08:58

Tak for svaret ellebye.